Neįprasta ledinukų dieta suaugusiems

15056

Grožis, buitis

Per dieną “suvalgoma” 75 g ledinukų. Jei laikomasi labai griežtos dietos, tai be ledinukų nieko daugiau nevalgoma visą dieną.

Norint per mėnesį numesti vieną kitą kilogramą, iki 16 val. galima valgyti įprastą maistą, o vietoj vakarienės čiulpti ledinukus. Moterims, linkusioms kartą per savaitę badauti, siūloma tą dieną geriau čiulpti ledinukus.

Geriausia rinktis ne paprastus, bet vitaminizuotus ledinukus.

Tokia dieta turi keletą svarių pranašumų, lyginant su įprastomis dietomis. Visų pirma laikantis tokio mitybos režimo nekamuoja saldumynų “badas”. Paprastai laikantis kitų mažai kaloringų dietų ir po jų kyla nenumaldomas noras valgyti saldumynus.
Kita ne mažiau svari priežastis, kodėl verta laikytis tokios dietos, yra ta, kad laikantis bet kokio pobūdžio dietos valgoma gana daug nekaloringo maisto. Per tą laiką, kol laikomasi dietos, skrandis įpranta prie gausios mitybos ir nebesilaikant dietos juntamas nuolatinis alkis.

Dažnai moteris, besilaikanti dietos, per dieną išgeria labai mažai skysčių, todėl žaloja savo sveikatą. Saldainių dietos metu negerti vandens tiesiog neįmanoma, ir organizmas gauna pakankamą kiekį skysčių per dieną.

Besilaikant šios dietos, organizmas papildomai turėtų gauti kalcio, todėl rekomenduotina per dieną išgerti bent dvi stiklines pieno ar suvalgyti pakelį liesos varškės. Norint išvengti dantų karieso, laikantis saldainių dietos būtina juos valyti 3-4 kartus per dieną.

Galima rekomenduoti tokią saldainių dietos schemą:

1-ąją dieną – be ledinukų nieko daugiau nevalgyti. Galima suvalgyti 75 g ledinukų. Per šią dieną galima prarasti iki 1,2 kg svorio.

2 ir 3 dienomis – 75 g ledinukų ir per dieną suvalgyti pakelį liesos varškės, padalijus į keletą porcijų, ir 2 obuolius. Per šias dienas galite netekti 1,8 kg.

4-7 dienomis – rekomenduojama pratintis prie įprasto maisto. Siūloma valgyti tik pusryčius ir per likusią dienos dalį suvalgyti 50 g ledinukų. Taip valgant per dieną galima numesti po 0,5 kg.

Kitą savaitę – valgomi pusryčiai ir mažai kaloringi pietūs. Po 16 val. reikia pasitenkinti 30 g ledinukų. Laikantis tokio mitybos režimo per savaitę galima prarasti dar 2 kg.

Jei norimas rezultatas pasiektas, siūloma grįžti prie normalių mitybos įpročių ir kartą per savaitę daryti iškrovos dieną – čiulpti tik ledinukus.