Žiemos dieta: 7 geriausi vaisiai ir daržovės, kurių dabar reikia jūsų organizmui

Winter Diet: Top 7 Fruits And Veggies Your Body Needs Right Now

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Svarbu išlaikyti sveiką gyvenimo būdą, o pasaulyje, kuriame dominuoja greitas maistas, labai svarbu pripažinti tinkamos mitybos svarbą bendrai gerovei. Nepriklausomai nuo amžiaus, tinkama mityba yra būtina mūsų sveikatos vystymuisi, tai pabrėžia įvairūs sveikatos ekspertai. Žiemai atšalus ir atsinešant įprastas peršalimo ligas, kosulį ir gerklės skausmą, pirmenybę teikti maistingai mitybai tampa dar svarbesnis. Laimei, žiemos sezonas siūlo daugybę vaisių ir daržovių, kurie gali praturtinti jūsų mitybą pagrindinėmis maistinėmis medžiagomis. Prieš susipažindami su šiais sezoniniais malonumais, išsiaiškinkime, kodėl mitybos turtinga mityba yra būtina.

Taip pat Skaitykite: Šalčio banga: 5 privalumai sveikatai, jei daržovių sultys bus įtrauktos į žiemos dietą

Kodėl mityba svarbi | Kodėl mityba yra svarbi?

Nepakankama mityba silpnina organizmą, todėl jis tampa jautrus begalei ligų. Įvairios maistinės medžiagos, įskaitant baltymus, vitaminus, mineralus ir angliavandenius, yra gyvybiškai svarbios bendroms kūno funkcijoms. Šios maistinės medžiagos atlieka pagrindinį vaidmenį ląstelių ir audinių atstatyme ir augime. Gerai subalansuota, daug maistinių medžiagų turinti mityba yra raktas į kasdienį organizmo maistinių medžiagų poreikį ir stiprinant imunitetą sezoninių pokyčių metu.

Štai 7 vaisiai ir daržovės, kuriuos turite įtraukti į savo žiemos dietą:

Keičiantis metų laikams, imunitetas dažnai nukenčia, todėl būtina įtraukti maistą, kuris ne tik stiprina imunitetą, bet ir patenkina kasdienius mitybos poreikius. Štai keli žiemai tinkami vaisiai ir daržovės, kurie gali prisidėti prie jūsų sveikatos:

1. Špinatai

Špinatai, žiemos daržovių galia, pasižymi angliavandeniais, baltymais, skaidulomis ir geležimi. Špinatai, turintys daug antioksidantų, padeda palaikyti bendrą kūno rengybą ir užkirsti kelią sveikatos problemoms.

2. Pupelės

Pupelėse gausu lizino – nepakeičiamos aminorūgšties, padedančios konvertuoti riebalų rūgštis ir sumažinti cholesterolio kiekį. Jie taip pat siūlo folio rūgšties, vitamino B, skaidulų ir baltymų mišinį.

3. Saldžiosios bulvės

Žiemą gausiai vartojamos saldžiosios bulvės turi žemą glikemijos indeksą. Saldžiosios bulvės, kuriose gausu skaidulų, vitamino A, beta karotino ir kalio, padeda išlaikyti energijos lygį.

4. Morkos

Morkos, kuriose gausu vitamino A, beta karotino, vitamino C, vitamino K ir maistinių skaidulų, yra mažai kaloringos ir svorio valdymo sąjungininkės, todėl jos yra pagrindinės žiemos sveikatos priežiūros priemonės.

5. Ožragė

Vaistinės ožragės lapai, maistingas žaliųjų lapų malonumas, pasižymi geležimi, kalciu, fosforu, baltymais ir vitaminais. Plačiai naudojamas žiemos patiekalams, ožragė labai prisideda prie bendros sveikatos.

6. Obuolys

Žiema – puikus metas pasilepinti obuoliais, žinomais kaip imuniteto stiprinimu. Obuoliai, turintys pektino, baltymų, vitamino C ir antioksidantų, skatina bendrą sveikatą.

7. Kriaušė

Kriaušių vartojimas žiemą prisideda prie kūno rengybos dėl vitamino E, vitamino C ir antioksidantų kiekio, aktyviai stiprina imunitetą ir apsaugo nuo ligų.

Taip pat Skaitykite: Žiemos dieta: 6 būdai, kaip Soya Saag gali sustiprinti jūsų imunitetą ir numesti svorio

Patobulinkite savo žiemos dietą šiais vaisiais ir daržovėmis ir teikite sveikatai prioritetą kiekvienam kąsniui.