Vaikščiojimas namuose – paprastas ir sveikas būdas numesti svorio

Vaikščiojimas namuose – paprastas ir sveikas būdas numesti svorio

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Vis daugiau moterų, vyresnių nei 50 metų, prisijungia prie šios sveikos tendencijos vaikščioti ir žengti tūkstančius žingsnių per dieną, naudodamiesi programėle, kurios apskaičiuoja pastangas ir pažangą, siekdamos galutinio tikslo – pasiekti kalorijų deficitą, būtiną norint numesti svorio. Šia prasme,
vaikščiojimo namuose metodas pabandyk žengti dar vieną žingsnį, geriau nepasakyta.

Tai yra būdas populiarėti Jungtinėse Amerikos Valstijose dėl savo išskirtinumo
praktiškas ir prieinamas požiūris. Tai yra, tai veikia ir kiekvienas gali tai praktikuoti, nepriklausomai nuo fizinės būklės. Tiesą sakant, jis ypač rekomenduojamas pradedantiesiems ir vyresniems nei 50 metų žmonėms.

Bet jei manote, kad šis metodas susideda tik iš pradėjimo vaikščioti ir viskas, jūs labai klystate.
Tai pagrįsta ne tik vaikščiojimu, Tačiau ji siūlo daugybę empiriškai susistemintų procedūrų, kurias taip pat galima atlikti patogiai namuose, o tai puikiai tinka moterims, ieškančioms veiksmingo būdo išlikti aktyvioms.

Tiesą sakant, pasivaikščiojimo namuose koncepcija nėra kažkas naujo, nes
sukūrė trenerė Leslie Sansone devintajame dešimtmetyje ir laikui bėgant ji vystėsi, kad prisitaikytų prie šiuolaikinių poreikių, be to, pasinaudojo socialinių tinklų ir srautinio perdavimo teikiamais privalumais. Tai viena iš priežasčių, kodėl jis vėl toks populiarus.

Kaip numesti svorio vaikščiojant namuose

Šiais laikais
galite pasiekti patogią jų kasdienybę per aplikaciją arba jos „YouTube“ kanalą, kur siūlomos įvairios treniruočių programos, apimančios vaikščiojimo pratimus vietoje ir įvairius kelių sąnarių darbus. Tai pratimai, kurie ne tik skatina kasdienį kalorijų suvartojimą, bet ir padeda pagerinti bendrą sveikatą.

Vaikščiojimo namuose sėkmės raktas
slypi būtent jos paprastume ir efektyvumu. Štai kodėl ji turi tiek daug pasekėjų. Pradėti ne tik lengva, bet ir vadovautis gairėmis ir vėl kartoti labai paprasta – tai viena iš paslapčių kalbant apie fizinio darbo efektyvumą.

Metodas
rekomenduoja kasdien nueiti nuo 5 000 iki 10 000 žingsnių palaikyti gerą sveikatą ir taip padėti sumažinti mirtingumą. Įvairūs tyrimai rodo, kad maždaug 8800 žingsnių per dieną gali lemtingai prisidėti prie tolesnio sveikatos optimizavimo, o Sansone sukurtas metodas pagrįstas šiais principais.

Energingi, didelio intensyvumo judesiai

Rutinos
apima energingus, didelio intensyvumo judesius priderinta prie muzikos ritmo, o tai visada yra pliusas, kai reikia jus motyvuoti ir taip pasiekti visavertę ir dinamišką treniruotę. Nors galite manyti, kad tai pagrindinė ir nereikli treniruotė, jūs tikrai prakaituosite.

Kitas svarbus pasivaikščiojimo namuose aspektas yra tas
Tai mažo poveikio pratimas, Tai reiškia, kad jis yra labai patogus ir lengvas sąnariams, dar viena priežastis, kodėl jis tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Pradedant nuo vyresnių nei 50 metų.

Metodo populiarumą Jungtinėse Amerikos Valstijose daugiausia lemia didžiulis praktiškumas. Tai duoda rezultatų, be kita ko, nes ją galima praktikuoti bet kuriuo metu ir bet kur. Be to,
Tai smagu ir nepastebi pastangų ką padarėte, kol nebaigėte.

Pasivaikščiojimo namuose metodas yra
puikus variantas jums, jei norite efektyviai ir sveikai numesti svorio, nereikalaujant savęs palenkti ar eiti į sporto salę. Tai pasieksite naudodamiesi prieinama tvarka, pritaikyta bet kokiam grafikui, ir visada patogiai savo namuose.