Užimta dienotvarkė? Išbandykite šiuos 5 paprastus patarimus, kaip sveikai maitintis tarp darbų

Užimta dienotvarkė?  Išbandykite šiuos 5 paprastus patarimus, kaip sveikai maitintis tarp darbų

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Mitybos patarimai dirbantiems profesionalams (Nuotraukų kreditas: iStock)

Mitybos patarimai dirbantiems profesionalams: įsivaizduokite, kad ruošiatės pusryčius, pietus ir vakarienę tarp įtempto grafiko – pati mintis atrodo baisi, ar ne? Suprantame, kad greito darbo gyvenimo šurmulyje mityba dažnai nukeliauja į antrą planą. Būtent tada jūs ilgas valandas badaujate, o vėliau persivalgote. O jei pasakysime, kad situaciją galima lengvai išvengti? Kaip, klausiate? Viskas, ko jums reikia, yra šiek tiek planavimo ir strateginių įsilaužimų, kad laikas nuo laiko papildytumėte kūną reikiamu maistinių medžiagų kiekiu. Šiame straipsnyje pasidalinsime keliais paprastais mitybos patarimais dirbantiems profesionalams, kurie gali padėti jiems visą laiką išlikti aktyviems ir energingiems. Perveskime jus.

Taip pat skaitykite: Kaip sveikai maitintis turint biudžetą? Štai 7 patarimai, kurie gali padėti

Sveikos mitybos patarimai: 5 mitybos patarimai dirbantiems profesionalams:

1. Iš anksto suplanuokite savo valgį:

Gaminti visavertį maistą įtemptą darbo dieną gali būti neįveikiama. Todėl dažnai sutinkate žmonių, kurie užsisako maisto arba visai praleidžia triukšmą. Abiem atvejais pasekmės gali būti pavojingos sveikatai. Siūlome iš anksto susiplanuoti savo valgį ir atitinkamai atlikti visus pasiruošimo darbus, kad paruoštumėte greitus pietus ar vakarienę, kuri taip pat būtų maistinga. Spustelėkite čia, kad pamatytumėte galutinį patiekalų ruošimo vadovą.

2. Užkandžiaukite sąmoningai:

Mes suprantame tuos nesavalaikius alkio priepuolius tarp valgymų. ka tada daryt? Ištiesite greitą ir paruoštą valgyti užkandį kaip greitą sprendimą? Jei taip, nustokite tai daryti dabar! Valgydami viską, kas jums lengva, galite suvartoti per daug kalorijų, o tai dar labiau paveikti jūsų bendrą sveikatą. Vietoj to, protingai rinkitės užkandį ir valgykite atsargiai, kad išvengtumėte perteklinio kalorijų kiekio. Čia rasite keletą greitų patarimų, kaip išvengti nesveiko maisto, kad užkąstumėte sąmoningai.

3. Nešiokite džiovintus vaisius:

Geriausia praktika yra po ranka turėti keletą džiovintų vaisių ir riešutų arba mišrių takelių. Jie yra nesudėtingi, lengvai nešiojami ir pripildyti maistinių medžiagų. Tiesą sakant, sauja džiovintų vaisių ir riešutų yra puikus užkandis, norint numalšinti alkį tarp valgymų. Spustelėkite čia, kad pamatytumėte „pasidaryk pats“ trail mišinio receptą, kurį galėsite nešiotis darbe.

4. Drėkinkite save:

Pasak sveikatos ekspertų, dehidratacija dažnai painiojama su alkiu, o tai gali sukelti nereikalingą persivalgymą. Taigi, visą dieną gurkšnokite vandenį, kad išliktumėte hidratuoti ir sotūs, išvengiant nesavalaikio užkandžiavimo. Mėgstame ant darbo stalo laikyti vandens buteliuką, kad galėtume gerti vandenį visą dieną. Jūs taip pat turėtumėte tai išbandyti!

5. Retkarčiais pasilepinkite:

Tikime saiku! Darbo ir sveikos mitybos derinimas nereiškia, kad visiškai vengiate mėgstamo užkandžio. Tiesą sakant, svarbu retkarčiais pasilepinti, kad išlaikytumėte savo mitybos režimo pusiausvyrą. Be to, retkarčiais persivalgymas padeda išlaikyti motyvaciją ilgainiui laikytis maistingos dietos.

Gana lengva rutina, tiesa? Taigi, ko jūs laukiate? Išbandykite šiuos mitybos įpročius, skirtus dirbantiems profesionalams, ir ilgainiui mėgaukitės subalansuotu darbu.