Taip neinvazinė neuromoduliacija padeda geriau miegoti

Taip neinvazinė neuromoduliacija padeda geriau miegoti

Grožis, buitis

Ši neinvazinė neuromoduliacijos technika, stimuliuojanti konkretų nervą, sukuria atkuriamąjį poilsį visiems organizmo procesams.

Atsiguli ir pradedi vartytis lovoje. Jūs atsibundate anksti ryte ir negalite užmigti. Pabundi su žadintuvu ir jaučiatės išsekę, neturite energijos. Jūs fantazuojate apie tai, kaip būtų vėl kietai miegoti ir pabusti visiškai pailsėjęs. Taip gyvena didelė dalis gyventojų, turinčių skirtingą nemigos laipsnį, turintį įtakos jų veiklai, gyvenimo kokybei ir laimei. Tarp galimų sprendimų dabar išskiriama neinvazinė neuromoduliacija – technika, kuri vis dažniau naudojama kineziterapijos centruose ir gali padėti susigrąžinti miego ir poilsio malonumą.

Per šią techniką, stimuliuojamas klajoklis nervas, nervas, vaidinantis lemiamą vaidmenį reguliuojant autonominę nervų sistemą, kuri kontroliuoja nevalingas funkcijas, tokias kaip virškinimas, širdies susitraukimų dažnis ir miego ir pabudimo ciklas. Jo stimuliavimas, paaiškina José María Redondokineziterapeutas ir Grow Clinic direktorius „gali padėti subalansuoti autonominę nervų sistemą dvipusiu būdu“:

  • Sumažina simpatinės nervų sistemos veiklą, susijusią su atsaku „kovok arba bėk“.
  • Padidina parasimpatinės nervų sistemos aktyvumą, susijusį su atsipalaidavimu ir poilsiu

Be to, tokio tipo neuromoduliacija gali turėti įtakos svarbių neurotransmiterių išsiskyrimas miego reguliavimui, pvz., acetilcholinas, serotoninas ir GABA. Be to, skatinant atsipalaidavimą, klajoklio nervo stimuliacija gali sumažinti streso ir nerimo lygį – veiksnius, kurie dažnai prisideda prie nemigos.

Specialistas patikslina, kad kalba eina ne apie miego ilgesnį laiką, o apie miego kokybės gerinimą. Jums pavyksta pasiekti REM fazę, o tai padeda miegoti reikiamai giliai ir pailsėti. Su papildomu pranašumu, kad „darydamas įtaką biologinėms sistemoms, kurios reguliuoja miegą, jis gali padėti pagerinti jo kokybę ir sumažinti nemigos simptomus“. be šalutinio poveikio susijęs su daugeliu farmakologinių gydymo būdų.

Yra dar du būdai, kuriais neuromoduliacija gali padėti esant miego sutrikimams:

  • Cirkadinių ritmų reguliavimas: Šie ritmai yra labai svarbūs miego ir pabudimo ciklui. Žmonėms, kuriems jos nepritaikytos, šis metodas gali padėti juos sureguliuoti.
  • Smegenų hiperaktyvumo mažinimas: Daugelis nemigos formų yra susijusios su smegenų hiperaktyvumu naktį. Neuromoduliacija gali sumažinti šį aktyvumą ir taip palengvinti gilesnį, ramesnį miegą.

Pirma, diagnozė

„Iki šiol pacientai neklausdavo apie šį miego problemų gydymo būdą“, – aiškina José María Redondo. „Turime tai atsiminti pakitusi nervų sistema ginasi pakeičia visus raumenis, sukelia kontraktūras, nuovargį, nerimą, skausmą… Ir tai, ką mes matėme, yra tai, kad dirbdami su miegu galime pagerinti visas šias problemas.

Visų pirma, jis pažymi, kad tai yra geras paciento įvertinimas. Jų kasdienybė, susierzinimas, įpročiai. „Jūs turite nustatyti, kaip tas asmuo susiduria su nemiga, ka veiki kai negali uzmigti, kaip jis susitvarko su nerimu… Ir, jei matome, kad jis yra geras kandidatas neinvazinei neuromoduliacijai, taip pat atliekamas įvertinimas, siekiant išsiaiškinti, kaip yra jo simpatinė ir parasimpatinė nervų sistemos. Iš ten pasirenkate tinkamiausią programą, priklausomai nuo to, ar vyrauja stresas ar depresija.

Kaip tai padaryti

Skirtingai nuo kitų neuromoduliacijos metodų, kai pacientui implantuojamas prietaisas, šiuo atveju tai yra neinvazinė procedūra. „Anksčiau buvo naudojamas šalmas su „elektrodais“. Dabar yra dvi kojos ir dvi apyrankės, skleidžiančios minkštus elektrinius impulsus, kurie stimuliuoja klajoklio nervą. Tai galvaninė srovė, žemo dažnio ir pacientas nieko nežino. Tai ne tik neskausminga, bet galiausiai ir atsipalaidavimo metas.

Kalbant apie dažnumą, jis prasideda 10 seansų rinkiniu. „Apskritai pacientas pradės pagerinti nuo trečio ar ketvirto, bet tai labai priklausys nuo jūsų problemos. Pavyzdžiui, fibromialgijos ar lėtinio skausmo atvejais jis yra lėtesnis. „Jūs taip pat žaidžiate su poreikiais: gali atsitikti, kad miegas pagerėjo, bet vis dar yra nerimo viršūnių.