Tai yra papildai, kurie gali padėti jums menopauzės metu

Tai yra papildai, kurie gali padėti jums menopauzės metu

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Menopauzė yra a fiziologinė stadija kai moteris pradeda jausti hormonų pusiausvyros sutrikimus, turinčius įtakos jos ovuliacijai. Nors amžius skiriasi, sulaukus 40 metų palaipsniui mažėja estrogenų, dėl kurių menstruacijos visiškai nutrūksta.

Susidūrus su šia nauja biochemija, atsiranda įvykių serija. procesus, turinčius įtakos fizinei, psichinei ir emocinei moterų sveikatai ir kad juos labai svarbu tinkamai lankyti, kad būtų galima mėgautis geros gyvenimo kokybe.

Be pakaitinės hormonų terapijos, yra ir alternatyvų Maisto papildai tai gali būti labai naudinga gydant mažo estrogeno kiekio simptomus ir pasekmes, todėl Welife norime jums pasakyti, kas tai yra ir ką jie gali padėti jums.

PRENUMERUOKITE mūsų naujienlaiškį ir gaukite visas mūsų naujienas savo priežiūrai ir gerovei.

Pokyčiai menopauzės metu

Mes jau išsamiai kalbėjome apie viską, kas mums nutinka menopauzės metu, šiuo etapu, kuris, nepaisant to, kad turi įtakos 90% moterų, Tai vis dar yra tabu.

Maždaug apie 40 metų amžiaus kiaušidės pradeda mažėti ir estrogeno ir progesterono gamyba, hormonai, atsakingi už menstruacinį ciklą. Tai žinoma kaip perimenopauzė ir iš tikrųjų apima daug daugiau hormonų ir sistemų, ne tik reprodukcinę.

Taip yra dėl to Moterys patiria skirtingus simptomus pradedant miego sutrikimais, nuotaikos pokyčiais, padidėjusia rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, makšties išsausėjimu, padidėjusiu kūno riebalų kiekiu, karščio bangomis ir ilgais laikotarpiais.

Norėdami išlaikyti gerą sveikatą, galite imtis daugybės veiksmų:

Papildai, kuriuos reikia vartoti menopauzės metu

Kaip jau minėjome, svarbu menopauzę gydyti keliomis kryptimis. Viena vertus, patartina tuo pasirūpinti hormonų sumažėjimas, ir, kita vertus, turime atsižvelgti į pokyčius, kurie atsiranda dėl to. Ar norite sužinoti kai kuriuos papildus, kurie gali padėti jaustis geriau?

Omega 3

Tai vienas iš būtiniausių papildų menopauzei. Visi ekspertai sutinka, kad reikia įtraukti Omega 3 į dietą, arba per maistą (mėlynąją žuvį, chia sėklas, riešutus, EVOO, kryžmažiedžius daržoves ir kt.), arba per papildus.

Omega-3 riebalų rūgštys, ypač DHR, yra labai veiksmingos gydant menopauzės simptomus, tokius kaip karščio bangos, raumenų netekimas, osteoporozė, širdies ir kraujagyslių sistemos sveikata, taip pat psichologinė kančia ir depresija.

mėlynė

Ši šaknis kilusi iš Peru, Tai vienas iš dažniausiai naudojamų adaptogenų gydyti energijos trūkumą ir visas su reprodukcine sistema susijusias problemas, tiek moterų, tiek vyrų.

Jis puikiai tinka libido trūkumo gydymui, taip pat hormonų reguliavimui, todėl tai puiki galimybė įtraukti į savo mitybą. Jį rasite kapsulėse arba milteliuose ir galite pridėti prie savo kokteilių nepakeisdami skonio.

Dongquai

Angelica Sinensis yra Azijos augalas su aromatingais baltais žiedais, naudojamas tūkstančius metų. Jo šaknis malšina skausmą, gerina kraujotaką ir saugo kaulus.

Be priešuždegiminių savybių ir gebėjimo palaikyti optimalų cukraus kiekį kraujyje, jį labai rekomenduojama vartoti menopauzės metu, nes Jis turi estrogeninį poveikį. Tiesą sakant, tyrime, paskelbtame m Klinikinė ir eksperimentinė akušerija ir ginekologija Buvo įrodyta, kad kartu su vokiškomis ramunėlėmis ji gali sumažinti karščio bangų dažnį ir intensyvumą 96%.

Laukinis Jamas

Tai laukinis augalas, taip pat žinomas kaip jamas. Jo šaknys buvo labai vertinamos dėl priešuždegiminių, antireumatinių ir antispazminių savybių, be to, yra laikomos natūralus medžiagų apykaitos reguliatorius.

Jis dažnai naudojamas gydant estrogenus, nes jame yra medžiagos, vadinamos diosgeninu, galinčios stimuliuoti įvairius hormonus, tokius kaip estrogenas ir testosteronas.

Melatoninas

Šį hormoną natūraliai gamina kankorėžinė liauka ir jis yra būtinas gerai miego higienai. Menopauzės metu nemiga yra vienas dažniausių simptomų, nes sumažėja melatonino kiekis.

Kita vertus, taip pat yra požymių, kad šio papildo naudojimas gali padėti išvengti kaulų retėjimo ir pagerinti skydliaukės funkciją bei su šiuo etapu susijusią depresiją.

Fitoestrogenai

Šie augaliniai junginiai, esantys tokiuose augaluose kaip linų sėklos, sojos pupelės ar raudonieji dobilai, gali subalansuoti hormonų lygį. Jie labai efektyviai sumažina karščio bangų ir kitų susijusių simptomų dažnį, nes jų struktūra labai panaši į estrogenų struktūrą.

Vitaminas D

Šiame straipsnyje apie vitaminas D, Čia rasite visą reikiamą informaciją. Tai vienas iš būtiniausių dalykų kiekvienam, o ne tik moterims klimakterijos metu, atsižvelgiant į jo svarbą kaulų sveikatai, kalcio įsisavinimui, žarnyno veiklai, imuninei sistemai ir dar daugiau.

Yra daug daugiau papildų, kuriuos galite įtraukti į savo mitybą menopauzės metu:

  • Triptofanas
  • Kalcis
  • Kolagenas
  • Vitaminas D
  • juodasis šeivamedis
  • San Chuano žolė

Visada pasitarkite su ekspertu, kuris patars dėl jums tinkamų dozių ir parengs konkretų gydymą. Atminkite, kad proceso metu būtina išlaikyti optimalią gyvenimo kokybę.