Tai maistas, kurį japonai valgo norėdami apsaugoti savo atmintį, ir kuris auginamas Ispanijoje

Tai maistas, kurį japonai valgo norėdami apsaugoti savo atmintį, ir kuris auginamas Ispanijoje

Grožis, buitis

Japonai turi daug metų pranašumų prieš mus
mitybos pasaulis, jei pažvelgtume į naujausių mokslinių tyrimų rezultatus. Jie žino gudrybių, įpročių ir laikosi valgymo gairių, kurios padeda jaustis geriau viduje ir išorėje, todėl rūpinasi savo kūnu iki smulkmenų. Tiesą sakant, jų gyvenimo trukmė yra didžiausia pasaulyje.

Ir kaip mygtuko pavyzdį, mes jums pasakysime, kas tai yra.
maistas, kurį jie puikiai įtraukė į savo mitybą ir tai padeda jiems išlaikyti gerą atmintį. Maistas, kurio Ispanijoje daugelis nekenčia dėl savo skonio ar tekstūros.

Geriausias? Is
mūsų šalyje auginamas maistas ir kuriuos nesunkiai rasime daugelyje prekybos centrų. „Razinos laikomos stipraus japonų atminties priežastimi numeris vienas“, – tiesiai šviesiai aiškina Turkijos žiniasklaida Halkas, teigdamas, kad šis vaisius labai integruotas į japonų mitybą.

Razinos gerina atmintį

Nors iki šiol nebuvo daug mokslinių įrodymų, patvirtinančių teiginį, kad jie yra naudingi atminčiai, praėjusį rugsėjį žurnale „Nutrients“ paskelbtas tyrimas jį patvirtino.

Mokslininkų iš įvairių padalinių, susijusių su Salamankos universitetu ir Salamankos universiteto ligonine, atliktas tyrimas rodo, kad įtraukus šį maistą į įprastą vyresnių nei 70 metų žmonių mitybą,
padeda pagerinti jūsų pažinimo veiklą. «Papildymas 50 gramų Malagos muskato razinų šiek tiek pagerina pažinimo veiklą; konkrečiai orientacija, vizualiniai / vykdomieji gebėjimai, kalba, visuotinis MOCA testo balas ir tiesioginė bei atidėta atmintis“, – pabrėžia autoriai. „Be to, tai rodo šiek tiek pagerėjusią gyvenimo kokybę ir funkcinę veiklą“, – tęsia jie. Tiksliau, jie pagerina jį 10%.

Šio fakto priežastis, vėlgi, tyrimo autorių teigimu, yra
jo sudėtyje esančių polifenolių koncentracija. „Tikslus mechanizmas, kuriuo polifenoliai suteikia tokį teigiamą poveikį, nėra tiksliai žinomas“, – aiškina jie.

Neprisimenamos razinos: kiti razinų įtraukimo į mūsų racioną privalumai

Be teigiamo indėlio į atmintį, razinos gali padėti mums ir kitais būdais palaikyti tinkamą fizinę sveikatą. Žinoma, negalime pamiršti, kad jie yra dehidratuoti, tai yra produktas, kuriame yra daug cukraus, todėl
jo vartojimas turėtų būti saikingas (jose gali būti iki 59 gramų cukraus 100 gramų produkto).

Regioninis sveiko maisto studijų centras CREAS atkreipia dėmesį (remdamasis iki šiol patvirtinta moksline literatūra), kad
Jie turi antioksidacinių savybių: „Razinos turi didesnį antioksidacinio aktyvumo lygį nei kiti vaisiai ir daržovės, kartu su kitais raudonais vaisiais, tokiais kaip mėlynės ar braškės“, – aiškina jie savo svetainėje.

Be to, tas pats šaltinis taip pat teigia
sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje MTL, paprastai vadinamas „bloguoju cholesteroliu“.

Taip pat verta pabrėžti
jo žarnyno savybės: Dėl savo sudėtyje esančių vaisių-oligosacharidų jis puikiai tinka kovoti su vidurių užkietėjimu ir palaikyti taisyklingą žarnyno florą.

Galiausiai nepamirškite to
Jie yra geras mineralų šaltinis Jie padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, todėl yra geras pasirinkimas kaip užkandis (jie taip pat turi sočiųjų savybių) arba pasirinkti juos kaip salotų, pusryčių dubenėlių ar jogurto priedus.