Sotūs pusryčiai, kurie suteikia energijos ir padeda neužkandžiauti tarp valgymų

Sotūs pusryčiai, kurie suteikia energijos ir padeda neužkandžiauti tarp valgymų

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Jau seniai išmokau, kad jei noriu, kad diena būtų pilna energijos ir neužkandžiaučiau tarp valgymų,
tai, ką valgote pusryčiams, būtina norint tai pasiekti. Dėl šios priežasties atidėjau idėją vėlai keltis ir nepusryčiauti ir pradėjau pirmajam dienos patiekalui suteikti vietos, kurios jis nusipelno mano rytinėje rutinoje.

Perskaičiusi daug ir daug mitybos specialistų, padariau išvadą, kad pasirinkti maistą, iš kurio būtų puikūs pusryčiai, labai svarbu, kad visą likusią dienos dalį būtų energijos.
vengti užkandžiavimo tarp valandų iki valgykite kitą patiekalą (mano atveju tai yra sauja riešutų arba vaisiaus gabalėlis ryte).

Mitybos specialistų teigimu, geri pusryčiai yra tokie, į kuriuos įeina a
angliavandenių, skaidulų, baltymų, vitaminų ir mineralų mišinys. Tačiau jei tai ne tik maistinga ir sveika, bet ir padeda mums pasisemti energijos ir numalšinti alkio jausmą, tai puikus derinys. Ir kaip tik tai pasiekiau su pusryčiais, kuriuos dažniausiai kartoju beveik kiekvieną savaitės dieną. Pusryčiai, kuriuos pasiūlė Blanca García-Orea savo „Instagram“ kanale (su kai kuriais nedideliais variantais, kuriuos gaminu pati), ir iš savo patirties ji gali pasakyti, kad tai veikia.

Lengvų sočių ir energingų pusryčių receptas kiekvienai dienai

Sotus maistas yra tas
palieka mums pasitenkinimo jausmą kelioms valandoms iki šiol. Tas, kuris „nuima mūsų alkį“ iki kelių valandų. Tai pasiekiama dėl didelio maistinių medžiagų tankio, kurį paprastai turi tokio tipo maisto produktai, todėl jie taip pat aprūpina maistinėmis medžiagomis. Žinoma, rinkoje yra daug galimybių: visada turime įsitikinti, kad pasirenkame sveikiausius (pavyzdžiui, skaitydami ingredientus).

Tai pasakęs, pasakysiu, kad pusryčiai, kuriuos jau kurį laiką kopijuojau iš Blanca García-Orea Haro ir kurie man labai padeda šia prasme,
iš vienos pusės, jogurtas (nesveikas, nenugriebtas), kita vertus, šokoladas. Be to, aš pridedu vaisių, riešutų, baltymų ir iš savo pusės ypatingo prisilietimo.

Jogurto dubenėlis /

pekselių

Aš jį paruošiu taip:

• Imu a
viso jogurtobe nugriebimo ir karvės pieno (neturiu jokios netoleravimo rūšies) ir supilu į dubenį

• Toliau dedu saują susmulkintų anakardžių, kelis nedidelius gabalėlius 90% kakavinio šokolado, kurio ingredientus prieš tai patikrinau, kiek įmanoma sveikesnius, keletą vaisių gabalėlių (čia varijuoju, vieną dieną dedu bananą, kitą dieną mišinį raudoni vaisiai, tokie kaip mėlynės ir avietės, kai kurios braškės, obuoliai,…) ir
truputis žemės riešutų sviesto kad į mišinį būtų šiek tiek baltymų

Koks mano ypatingas prisilietimas? Na, yra keletas. Pirmas – įdedu šaukštelį chia sėklų, kurias pamirkiau išvakarėse (todėl tai ne sėklos kaip tokios, o savotiška želatina, suteikianti mišiniui ypatingą pojūtį). O antrasis yra a
kava su augaliniu pienu, nes jaučiu, kad tai padeda man geriau pabusti. Yra daug mitybos specialistų, kurie skatina kavą gerti vieną, be pieno, bet aš šio žingsnio dar nepasiekiau. O Blanca García-Orea aukščiau aprašyto leidinio komentaruose tikrai pritaria kavai su pienu su jogurto dubeniu, todėl vadovaujuosi patarimais.

Rezultatas, kaip sakau, toks
daugiau energijos pradėti dieną ir sotumo jausmas, kuris išlieka be jokių problemų iki kito valgio.

Avokadų ir kiaušinių skrebučiai /

pekselių

Kiti lengvai paruošiami sotūs pusryčiai

Tame pačiame leidinyje, iš kurio gavau savo kasdienius super pusryčius, duoda ta pati dietologė
kitos pusryčių idėjos toks pat patenkintas kaip ir mano:

• Avokado skrebučiai su dviem kiaušiniais

• Plakta kiaušinienė su kumpiu ir vaisiais

• Skrudinta tofu skrebučiai su avokadu (norėdami gauti, turėsite tofu patroškinti su saldžiąja paprika, pipirais, ciberžolėmis, petražolėmis ir druska)

• Riešutų kremas ir bananų skrebučiai su kiaušinienė su pomidoru

• Rūkytos lašišos skrebučiai su sūriu

• Tuno, pomidorų, alyvuogių aliejaus ir sūrio skrebučiai su vaisiais