PRANEŠIMAS NAMUOSE: kas yra vaikščiojimas namuose, JAV apimantis būdas numesti svorio neišeinant iš namų

PRANEŠIMAS NAMUOSE: kas yra vaikščiojimas namuose, JAV apimantis būdas numesti svorio neišeinant iš namų

Grožis, buitis

Tikslas
mankštintis kasdien Tai turėtų būti ne tik svorio metimas, bet ir sveikatos gerinimas, tačiau tiesa ta, kad jūs galite padaryti vieną ar kitą dalyką. Yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti, pradedant kasdieniu pasivaikščiojimu ir baigiant sporto sale, tačiau jei nenorite išeiti iš namų, yra ir labai veiksmingų metodų.

Tai formulė, kuri šluoja JAV ir kurią sukūrė
asmeninis treneris Leslie Sansone. Mes kalbame apie
Vaikščioti namuose ir tai iš esmės susideda iš mankštos ir vaikščiojimo arba judėjimo iš jūsų namų ramybės.

Greitas vaikščiojimas yra labai sveikas pratimas. Daugelis sako, kad tai geriau nei bėgimas, nes jis turi panašią naudą ir neapkrauna sąnarių. Gerina lankstumą ir koordinaciją, tonizuoja raumenis,
mažina kūno riebalusapsaugo nuo širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir cholesterolio… tai labai visavertė veikla.

Štai kodėl šis naujas metodas sujungia šiuos privalumus su kitais, šiek tiek sudėtingesniais sportiniais būdais. Taigi nėra veiksmingo poilsio, o tai, kas vadinama
aktyvus poilsiskad jūsų kūnas visą laiką judėtų.

Kaip praktikuoti vaikščiojimą namuose

Kaip jau minėjome, šis metodas pagrįstas deriniu
mankštintis ir vaikščioti. Pasiūlymą sudaro pratimų atlikimas
40 sekundžių, tada vaikščiokite vietoje arba judėkite po namus 15 sekundžių. Iš viso Sansone siūlo skirti
Vaikščioti namuose apie 20 minučių per dieną tris ar keturis kartus per savaitę

O apie kokius pratimus mes kalbame? Jums nereikia eiti pas asmeninį trenerį, kad sukurtumėte individualizuotą ir sunkiai atliekamą treniruotę. Gerai su
paprastas procedūras su gerai žinomais pratimais, tokiais kaip įtūpstai, pritūpimai, burpees ar lentos.

Atminkite, kad kiekvienas pratimas turėtų trukti apie 40 sekundžių, o tarp kiekvieno iš jų atlikite tai, kas vadinama
aktyvus poilsis apie 15 sekundžių prieš pradedant kitą įprastą pratimą. Taigi, iki
Iš viso 20 minučių.

Ir tai yra
Pasaulio Sveikatos Organizacija rekomenduoja skirti 150 minučių vidutinio sunkumo mankštai per savaitę arba 75 minutes intensyviai veiklai. Štai kodėl gyvybiškai svarbu rasti būdą mankštintis, kuris derėtų prie jūsų kasdieninio gyvenimo
būti pastovus.

Todėl, ar nuspręsite pradėti
praktika Pasivaikščiokite namuose Tarsi tai jūsų neįtikina, svarbu, kad fizinė veikla užsiimtumėte nuolat ir reguliariai, be to,
kiekvieną pratimą atlikite teisingai ir intensyvumu, atitinkančiu jūsų fizinę būklę.

Visa tai jums padės
sudeginkite daugiau kalorijų ir nuosekliai (nes suaktyvinsite medžiagų apykaitą), o tai lems kūno riebalų ir, atitinkamai, svorio mažėjimą. Ir visa tai paprastu būdu ir
neišėjus iš namų. Nori dar kažko?