Maistas, kurį reikia valgyti geresniam seksui

Maistas, kurį reikia valgyti geresniam seksui

Seksualinė sveikata

Tam tikri maisto produktai gali įvairiais būdais sustiprinti asmens seksualinę patirtį. Tai apima ištvermę, libido ir kraujotaką, be kita ko. Kai kurie seksualinės dietos maisto produktai yra vaisiai ir daržovės, raudona mėsa ir aitriosios paprikos.

Žmonės jau seniai ieško būdų, kaip pagerinti savo seksualinę patirtį, įskaitant bandymus atrasti geriausius seksui skirtus maisto produktus.

Mokslininkai susiejo įvairius maisto produktus su geresniu seksu. Šiame straipsnyje sužinokite, kokius maisto produktus valgyti, kad padidintumėte libido, pagerintumėte ištvermę ir pagerintumėte seksualinį gyvenimą.

Maistas, skirtas kraujotakai ir ištvermei

Geros kraujotakos sistemos palaikymas yra būtinas seksualinei sveikatai. Geresnė kraujotaka gali pagerinti vyrų ir moterų seksualinį atsaką. Tai ypač pasakytina apie erekcijos reakciją. Širdies sveikata taip pat yra gyvybiškai svarbi ištvermei.

Kitaip tariant, jei tai naudinga širdžiai, tai naudinga ir žmogaus seksualiniam gyvenimui.

The Amerikos širdies asociacija rekomenduoti dietą, kuri apima:

  • platus vaisių ir daržovių asortimentas
  • nesmulkintų grūdų ir daug skaidulų
  • sveikatai naudingų aliejų, tokių kaip alyvuogių aliejus ir saulėgrąžų aliejus
  • jūros gėrybės, riešutai ir ankštiniai augalai

Tyrimai rodo, kad šios širdžiai sveikos mitybos laikymasis gali pagerinti tam tikrus seksualinės sveikatos aspektus.

Viduržemio jūros dietą tyrinėjantys mokslininkaikuri atitinka panašias Amerikos širdies asociacijos linijas, nustatė, kad metaboliniu sindromu sergantys žmonės, kurie laikėsi dietos, turėjo mažiau problemų dėl erekcijos disfunkcijos, kitaip dar vadinamos ED.

Be to, daugelis širdžiai sveikos mitybos produktų, tokių kaip avokadai, šparagai, riešutai, jūros gėrybės ir vaisiai, turi asociacijų su geresniu seksu tiek tradicinėje medicinoje, tiek moksliniuose tyrimuose.

Pavyzdžiui, Nahuatl – kalba, kurią kažkada vartojo actekai – avokadų terminas buvo toks pat kaip sėklidžių terminas.

Taip pat tyrinėtojai nustatė, kad žmonėms, kurie valgė avokadus, sumažėjo metabolinio sindromo, kuris yra ED rizikos veiksnys, rizika.

Vyrai, turintys metabolinį sindromą, yra beveik dvigubai didesnė tikimybė nes vyrai, neturintys šios ligos, patiria ED, todėl sveikų riebalų, tokių kaip avokaduose, įtraukimas į įvairią mitybą gali padėti.

Maistas, skatinantis libido

Maistas, galintis padėti žmonėms pagerinti libido, paprastai vadinamas afrodiziakais, senovės graikų meilės deivės Afroditės vardu.

Austrės yra vieni garsiausių afrodiziakų istorijoje. Jų poveikis gali būti dėl cinko kiekio.

Cinkas yra mineralas, kurio organizmui kasdien reikia daugeliui gyvybiškai svarbių funkcijų, tokių kaip ląstelių metabolizmas, ištvermė ir reguliuoti testosterono lygį. Testosteronas yra svarbiausias vyriškas lytinis hormonas.

Vienas vyresnis studijuoti nustatė, kad cinkas gali būti naudingas gydant ED žmonėms, sergantiems lėtine inkstų liga.

Vienoje porcijoje austrės turi daugiau cinko nei bet kuris kitas maistas. Kai kurie kitų maisto produktų, kuriuose yra daug cinko, pavyzdžiai:

  • krabas
  • omaras
  • raudona mėsa
  • spirituoti pusryčių dribsniai
  • pušies riešutai

Tačiau seksualinis potraukis yra sudėtingas ir susijęs su daug daugiau veiksnių nei tik mityba, įskaitant asmens santykius, streso lygį ir asmeninius pageidavimus.

Žmonėms natūralu, kad susidomėjimas seksu patiria pakilimų ir nuosmukių. Daugelis alternatyvios sveikatos priežiūros specialistų teigia, kad dieta gali padėti.

Nors reikia daugiau mokslinių tyrimų, šie maisto produktai gali kelti libido:

  • Azijos ir Amerikos ženšenis
  • ožragė
  • Maca

Maisto produktai, padedantys išlaikyti erekciją

Kai žmogui sunku pasiekti ir išlaikyti erekciją, gydytojai tai vadina ED. Urologijos priežiūros fondo duomenimis, ED paveikia iki 30 milijonų vyrų Jungtinėse Valstijose.

Supratimas apie fizinius, psichinius ir emocinius veiksnius, kurie prisideda prie ED, gali padėti žmonėms pasirinkti dietą, skatinančią geresnį seksą.

Veiksniai, prisidedantys prie ED, yra šie:

  • problemų, susijusių su kraujo tekėjimu į varpą ir buvimu joje
  • varpos nervų centrų pažeidimas
  • šalutinis vaistų, radiacijos ir kitų medicininių gydymo būdų poveikis
  • depresija, nerimas ir stresas

Pagrindinės priežasties pašalinimas yra geriausias būdas gydyti ED. Bet kitas dalykas, kurį žmonės gali padaryti, yra valgyti daugiau vaisių.

Viename tyrime mokslininkai siejo didesnį vaisių suvartojimą su a 14 proc sumažinti ED riziką. Dėl šio pagerėjimo gali būti atsakingas daugelio vaisių flavonoidų kiekis.

Maisto produktai, kuriuose gausu flavonoidų, yra šie:

  • uogos
  • Citrusiniai vaisiai
  • vynuogės
  • obuoliai
  • aitriosios paprikos
  • kakavos produktai
  • raudonas vynas
  • arbata (balta, žalia ir juoda)

Tyrimai su gyvūnų modeliu taip pat parodė, kad arbūzas gali būti veiksmingas prieš ED. Meliono aminorūgščių kiekis l-citrulinas gali paaiškinti šį teigiamą veiksmą.

Be to, azoto oksidas gali būti naudingas siekiant užkirsti kelią ED, nes padidina kraujotaką ir vazodilataciją.

Burokėliuose taip pat yra nitratų, kurie virsta azoto oksidu ir gali būti naudingi kraujotakai.

Atimti

Daugelis žmonių žiūri į savo mitybą, kad padidintų seksualinį potraukį, pagerintų gebėjimą mylėtis ir padidintų sekso teikiamą malonumą.

Nors tyrimai rodo galimus ryšius tarp tam tikrų maisto produktų ir geresnio sekso, tie, kurie ieško geriausio maisto seksui, turėtų užtikrinti, kad jie valgo subalansuotą, sveiką širdžiai mitybą.