Kokie yra populiariausi šokių treniruočių vaizdo įrašai?

Kokie yra populiariausi šokių treniruočių vaizdo įrašai?

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Šokiai gali būti ne tik smagi pramoga, bet ir gera mankštos forma. Šokių treniruočių vaizdo įrašai gali suteikti žmonėms malonų būdą mankštintis patogiai savo namuose.

Šiame straipsnyje aptarsime šokių naudą ir riziką bei į ką atkreipti dėmesį treniruočių vaizdo įraše. Taip pat pateiksime išbandytų variantų sąrašą.

Šokių privalumai

Šokiai yra smagi patirtis, kuri taip pat gali būti gera treniruotė. Nesvarbu, ar žmogus laikosi šokių rutinos, ar tiesiog judina savo kūną pagal įvairių rūšių muziką, šokiai gali būti paprastas būdas mėgautis savimi ir mankštintis. Tai taip pat gali pagerinti nuotaiką, sudeginti kalorijas ir padidinti kūno rengybos lygį.

A 2020 metų studija nustatė, kad sėslioms moterims, kurios tris kartus per savaitę darė šokiais pagrįstus kūno rengybos pratimus, po 4 mėnesių pagerėjo gyvybingumas ir fizinės bei psichinės sveikatos rodikliai.

Muzikos ir judesio derinys išskiria endorfinus smegenyse, o tai gali prisidėti prie padidėjusio šių šokių treniruočių žmonių gyvybingumo ir psichinės sveikatos.

A 2016 metų tyrimas nustatė, kad po 8 savaičių populiaraus šokio fitneso rutinos žmonių gyvenimo kokybė pagerėjo, įskaitant:

  • padidėjęs deguonies pasisavinimas
  • sumažėjęs kūno riebalų kiekis
  • pagerėjo fizinė veikla
  • daugiau energijos
  • pagerėjo emocinė savijauta

Šokis taip pat gali būti paprastas mažesnio poveikio pratimas vyresnio amžiaus suaugusiems žmonėms, padedantis atlikti svarbius rodiklius, tokius kaip pusiausvyra. A 2019 metų apžvalga pažymėjo, kad daugelis šokių stilių gali padėti pagerinti pusiausvyrą ir kitus fizinius sveikatos rodiklius vyresnio amžiaus žmonėms.

Šokiai taip pat gali pagerinti senjorų pažinimo funkciją. A 2018 metų tyrimas nustatė, kad vyresnio amžiaus žmonėms choreografinės rutinos mokymasis arba šokių modelių laikymasis gali padidinti psichinę funkciją labiau nei atliekant kitas pasikartojančias pratimų formas.

Šokių rizika

Bet kokia treniruočių rutina kelia tam tikrą traumų riziką. Kardio treniruotės, apimančios viso kūno judesius, pavyzdžiui, šokių rutina, gali sukelti tam tikrą pavojų:

  • pertempimas
  • traukti ar suplėšyti raumenys
  • pusiausvyros praradimas ir traumos kritimo metu
  • nedideli sportiniai sužalojimai, pvz., čiurnos iškrypimas ar patempimas

Jei asmuo atlieka šias procedūras, tai taip pat gali turėti įtakos jo saugumui. Žmonės turėtų atlikti bet kokią namų treniruotę laisvoje namų vietoje, toliau nuo dūžtančių daiktų. Neslidžios mankštos kilimėlio naudojimas taip pat gali padėti sumažinti paslydimo ir kritimo riziką.

Ko ieškoti šokių treniruotėse

Ieškodami idealių šokių treniruočių vaizdo įrašų internete, svarbu nepamiršti kelių veiksnių, įskaitant:

  • Malonumas: Šokis turi būti įdomus, o svarbu rasti rutiną, kuria žmogus galėtų mėgautis.
  • Tinkamas lygis: Internete yra šokių treniruočių vaizdo įrašų, skirtų visų lygių šokėjams. Todėl svarbu rasti klasę, tinkamą individualiam lygiui. Pažangūs užsiėmimai gali įbauginti pradedančius šokėjus, o kai kuriems labiau patyrusiems šokėjams pradedančiųjų užsiėmimai gali būti nuobodūs.
  • Kvalifikacijos: Kai kurie žmonės renkasi stiprią išsilavinimą turintį šokių instruktorių. Yra daug sertifikuotų šokių mokytojų, besispecializuojančių skirtinguose stiliuose, ir jie gali būti geriausi žmonėms, ieškantiems formalesnio požiūrio.
  • Tipai: Šokio tipas ir pamokos gali turėti įtakos daugeliui žmonių. Nuo tokių programų kaip Zumba iki laisvo stiliaus – yra šokių stilių, tinkančių kiekvienam.
  • Ilgis: vaizdo įrašo trukmė daugeliui žmonių gali būti lemiamas veiksnys. Kai kurie nori kurti savo grojaraščius naudodami atskiras dainas, o kiti nori ilgesnės sesijos, apimančios daug dainų.

Šokių treniruočių vaizdo įrašų sąrašas

Yra daug treniruočių vaizdo įrašų, kuriuos žmonės gali apsvarstyti. Žemiau pateikiame devynis vaizdo įrašus, kuriuos žmonės gali norėti išbandyti.

Atkreipkite dėmesį, kad šio straipsnio autorius nebandė šių vaizdo įrašų. Visa informacija yra grynai pagrįsta tyrimais.

Les Mills

„Les Mills“ kūno rengybos kanalas bendradarbiauja su „Reebok“, kad sukurtų 40 minučių trukmės šokių programą „Reebok x Les Mills BODYJAM Workout“. Vaizdo įrašas ir rutina yra labai populiarūs ir paaiškina choreografiją prieš pradedant visu greičiu.

Muzikos stilius sujungia šokio, pop ir hiphopo elementus ir suteikia madingą, energijos suteikiantį mišinį šokti.

MadFit

„MadFit“ sukuria daugybę internetinių treniruočių sesijų įvairiems patirties lygiams. Šokių vakarėlio treniruočių vaizdo įrašai nukreipia žiūrovus paprastais, tačiau energijos suteikiančiais judesiais, mėgaudamiesi įvairiais garso takeliais, pavyzdžiui, populiariąja 2000-ųjų muzika arba konkrečių atlikėjų muzika.

Kalebas Maršalas

Caleb Marshall, arba The Fitness Marshall, siūlo daugybę šokių rutinų įvairioms dainoms. Rutinos yra paprasta laikytis ir jos priverčia kūną judėti.

Daugumoje vaizdo įrašų yra smagus vienos pop dainos montažas ir choreografijos, todėl lengva pritaikyti treniruotę namuose pagal individualius žmogaus poreikius.

AfriFitness

Afrifitness smagiai, kviečiančiai tyrinėja afrikietiškus šokių judesius ir muziką. Šokio judesiai suteikia pilną kardio patirtį ir veikia daugelį kūno dalių. Kanalas siūlo tiek pavienių dainų šokius, tiek pilną rutiną.

Muzikoje skamba energingos afrobeat dainos, o šokių stiliai apima afrikietiško šokio ir laisvojo stiliaus elementus.

305 Fitnesas

305 Fitness kanalas siūlo daugybę energingų šokių treniruočių vaizdo įrašų. Nors treniruotės gali būti intensyvios, kiekviena sesija apima ir apšilimą, ir atvėsimą. Tai didelės energijos seansai su greita šokių muzika ir remiksais.

BollyX

BollyX yra Bolivudo įkvėpta šokių fitneso programa. Jų „YouTube“ kanale yra keletas trumpų pamokų, skirtų Bolivudo šokio aspektams išmokyti nauju ir įdomiu būdu.

Jų vaizdo įrašuose pristatoma daugybė paprastų, bet energingų judesių, atliekamų naudojant energingą muzikos derinį.

Gyvas meilės vakarėlis

„Live Love Party“ į savo vaizdo įrašus įtraukė „Zumba“ kūno rengybos užsiėmimų aspektus. Vaizdo įrašuose yra pavienių pop dainų rutinos, todėl lengva pritaikyti treniruočių grojaraštį pagal asmens poreikius.

FitSevenEleven

„FitSevenEleven“ siūlo daugybę skirtingų šokių treniruočių vaizdo įrašų 30 minučių rinkiniais. Muzika svyruoja nuo šokių ir hiphopo iki reggaetono ir pop.

Judesius lengva sekti ir išnaudoti visą kūną, o tai lemia paprastą ir smagią kardio treniruotę.

Dancefunfitness

Dancefunfitness į savo treniruočių vaizdo įrašus įtraukė daugybę šokių stilių ir muzikos. Nuo Afrobeat ir dancehall iki reggaeton – kanalas padeda pradedantiesiems ir vidutinio lygio šokėjams išmokti naujų šokių stilių deginant kalorijas.

Jų „Salsa X Samba Workout“ apima įvairaus sunkumo šokių judesius pagal salsos ir sambos muziką ir tinka daugumai šokėjų.

Alternatyvos

Jei žmonės nenori išbandyti šokių vaizdo įrašų arba nori išbandyti kažką kitokio, yra daugybė kitų būdų, kaip mankštintis namuose nešokant ar nenaudojant brangios įrangos. Kitos namų treniruotės formos gali būti:

  • jogos praktika
  • kūno svorio pratimai
  • didelio intensyvumo intervalinės treniruotės (HIIT)
  • Pilatesas

Santrauka

Šokių treniruočių vaizdo įrašai gali būti paprastas būdas smagiai praleisti laiką ir gerai pasportuoti namuose. Sekimas kartu su treneriais ir kitais gali padėti žmogui išlikti įkvėptam, o energingi ritmai padarys patirtį smagiau.

Tačiau šokių treniruotės gali būti tinkamos ne visiems. Tie, kurie nemėgsta šokti arba turi sveikatos sutrikimų, dėl kurių sunku šokti, gali norėti išbandyti kitas treniruotes namuose.