Kodėl lėto sukibimo pratimai jus užkabina

Kodėl lėto sukibimo pratimai jus užkabina

Grožis, buitis

Madinga minkšta, progresyvi ir lanksti sporto šaka. Nuo karštų pasivaikščiojimų iki jaukių kardio – jie siekia pritaikyti sportą kiekvienam žmogui be skubėjimo ir spaudimo.

Jis lėto sukibimo pratimas Ji rekordiškai greitai pabėga nuo operacijų su bikiniu, taip pat nuo baudžiančių ir alinančių užsiėmimų sporto salėje, kur valia kartais dingsta per antrąją sesiją. Is lėta treniruotėFaktiškai.

Pasak David Lloyd Clubs, tai viena iš populiariausių 2024 m. tendencijų. Karšti pasivaikščiojimai ar pasivaikščiojimai lauke triumfuoja „TikTok“ klausantis, pavyzdžiui, motyvuojančių podcast'ų ar jaukių kardio treniruočių – naujo būdo sportuoti poveikis, dažniausiai namuose, kuriame švelni mankšta derinama su „papildymais“, kurie tuo metu labiau mėgaujasi ar mažiau jaučia, kad sportuoji – nuo ​​žvakių uždegimo ar „Netflix“ serialo žiūrėjimo.

Tai reiškia, kad aplinka yra draugiška ir patogi, nereikia susidurti su šalčiu, vėju, lietumi ar stichijų kaitra, judėti ir bendrauti sporto salėje (arba būti matomam) ir negalvojant apie reprezentacinę aprangą: Čia verta dėvėti senus antblauzdžius ar nutrintus marškinėlius.

Jei mes kalbame apie karštus merginų pasivaikščiojimus, idėja yra tokia mėgautis kraštovaizdžiu ir skatinti teigiamas mintis bei emocijas su mėgstama muzika ar podcast'u. Grįžęs namo jauti (visiškai) ne iš sporto, o dėl malonaus laiko praleidimo.

Pratimas pritaikytas tau, o ne atvirkščiai

Pasak Danielio Martínezo iš David Lloyd Turó Barselonoje, lėto laikymosi pratimas susideda išbūdas pritaikyti tai žmonėms suasmenintu būdu. Visuomenė juda labai greitai, o idėja tokia, kad šis lėtas prisirišimas sutelkiamas į kiekvieną žmogų, nejaučiant streso. Tai daug nuosekliau, nei ieškoti treniruočių, kurių metu tikimės, kad rezultatai pasieks labai greitai, kaip nutinka atliekant bikinio operaciją“, – aiškina jis.

„Lėtai laikydamiesi siekiame visapusiško tobulėjimo tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Tai labai susiję su lėtu judėjimu“, – priduria jis.

Pratimai, kurie yra mažiau mankštos

Tai apie tai: kad mažiau pastebima, kad žmogus deda pastangas. „Kai mes, sporto salėse, kuriame planą su greitais tikslais, negalvodami, kad už jo yra žmogus, atsiranda prievolė, galvojama, kad turiu sportuoti, kad būčiau geresnis, galėčiau nubėgti maratoną ir pan. „Tai atneša aukų“, – sako ekspertas.

„Kita vertus, su šia nauja tendencija treniruotes, krūvius ir dienas pritaikome prie gyvenimo būdo ir ilgalaikės perspektyvos, todėl aukos sumažėja. Nereikia investuoti per daug laiko, bent jau pradžioje, kol žmogus pripras prie rutinos ir gali palaipsniui didinti intensyvumą“, – priduria Danielis Martínezas. Ir tai, žinoma, daro jį veiksmingesnį psichologiniu lygmeniu.

Kam skirtas lėto sukibimo sportas?

Tiesą sakant, visiems, bet ypač, sako ekspertas Davidas Lloydas, tiems, kurie neskuba ir nori prisitaikyti prie treniruočių evoliucijos.

„Jei siekiate greitų rezultatų, bet kokia kaina, tada ne. Ėjimas pasivaikščioti nėra tas pats, kas daryti CrossFit, kuris pradedamas intensyviai ir reikalauja aukštesnio lygio bei gylio; Jei tai daroma iš pradžių be jokios išankstinės treniruotės, tai gali sukelti nusivylimą ir taip, galime pasiekti vasaros meistrą, bet lėtai judėdami įgausime sveikatos be konkrečių tikslų, o viskas, kas ateis, bus antraeilė. nurodo.

Mažiau apleidimo

Viskas, kas daroma po truputį, padeda palaipsniui formuoti įpročius, ne išimtis ir mankšta. Būna kaip su dietomis: gali būti, kad su viena iš
drastiško tipo mes greitai numetame svorio, o taip pat jo atsisakome taip pat greitai. Tai mokymasis gerai maitintis, net jei užsibrėžtam tikslui pasiekti prireikia ilgiau; Psichiniu lygmeniu taip pat būsime geresni.

Panašiai atsitinka ir atliekant lėto laikosi pratimus, sako Danielis Martínezas: „Trumpalaikiai treniruočių tikslai neduoda tokios pat naudos kaip ilgalaikė veikla.