Kodėl atsibundate dehidratuotas?

Kodėl atsibundate dehidratuotas?

Grožis, buitis

Per didelis karštis miegamajame, alkoholio ar kofeino vartojimas prieš miegą, miegas daugiau ar mažiau valandų nei rekomenduojama, apsunkina miego metu prarastų būtinų skysčių papildymą.

Jau būna keletas dienų, kai net ir išmiegojęs reikiamas valandas, pabundi visiškai išsekęs. Kad jūsų burna, kaip ir jūsų oda, yra sausa. Kad galvą skauda (labai). O diena dar tik prasidėjo, todėl bijai, kad viskas pablogės. Bet nesijaudink. Sprendimas labai paprastas: reikia hidratuoti iki atgauti skysčių netekimą, kurį jūsų kūnas patyrė poilsio metu. Taip pat imkitės būtinų priemonių, kad kitas rytas jums nepasikartotų. Mes jums pasakysime, kodėl pabundate dehidratuotas ir kaip tai ištaisyti.

Jūs turite gerti vandenį. Ne tiek troškulį numalšinti, kiek aprūpinti organizmą pagrindiniu jo ląstelių, audinių ir organų komponentu. Tiesą sakant, iki 60% žmogaus kūno yra grynas vanduo. A esminis skystis, kuris, kaip ir dieną, „suvartojamas“ ir per naktį.

Kaip prisimena daktaras Fernando José García iš Madrido bendruomenės medicinos pagalbos tarnybos (SUMMA 112), „kai kurios paprastos funkcijos, tokios kaip kvėpavimas ar kūno temperatūros palaikymas miego metu, taip pat yra susiję su skysčių netekimu“. Taigi, jūs turite tvarkyti savo atsargas.

Jūs turite drėkinti visą dieną

Tai ne apie tai, kad prieš einant miegoti prisikimšti vandens, kad šlapimo pūslė galėtų nakvoti. Pamatysite tik savo poilsį, kurį nutrauks nuolatiniai apsilankymai tualete. Tu privalai pakankamai drėkinkite save visą dienąypač atėjus vakarui arba baigus mankštą.

Be vandens, vakarienei taip pat rekomenduojama įtraukti maisto produktų, kuriuose gausu elektrolitų, kurie, pavyzdžiui, daržovės, padidins skysčių pakeitimą ir neleis ryte pabusti dehidratuotiems.

Miego metu venkite per didelio karščio

Karštomis sąlygomis kūnas yra priverstas prakaituoti, kad reguliuotų temperatūrą ir išlaikytų ją pastovią. Arba kas tas pats – netekti skysčių. Kas atsitiks tuo atveju miegojimas kambaryje, kuris primena orkaitės sąlygas.

Konkrečiai, rekomenduojama, kad miegamojo temperatūra neviršytų 21º C. Taip pat atsitinka, kai patalynė, nesvarbu, ar paklodė, ar antklodė, yra per stora. Ir jau geriausia miegoti be pižamos.

Prieš miegą negalima vartoti alkoholio

Taip pat joks skystis netinka drėkinimui. Valandomis prieš miegą reikėtų vengti alkoholio. Jo vartojimas ne tik sumažina tikimybę, kad geriate vandenį, bet, kaip pažymi dr. García,slopina vazopresino arba „antidiurezinio hormono“ išsiskyrimąatsakingas už skysčių lygio palaikymą organizme.

Tiek daug, kad alkoholis padidina skysčių netekimą: naktimis geriate vyną ar alų, kiek kartų atsibundate, kad eitumėte į tualetą?

Nepiktnaudžiaukite kava ar druska

Tas pats atsitinka ir su kava, kurios per dieną suvartojama per daug, o Arkanzaso universiteto teigimu, ji, kaip ir alkoholis, turi diuretikų poveikį ir skatina skysčių netekimą. Taigi nieko apie paskutinį puodelį kavos po vakarienės, kurioje, beje, nereikėtų piktnaudžiauti druska. Natris taip pat skatina skysčių išsiskyrimą su šlapimu, padidindamas, kaip atskleidė Porto universitetas, rytinio dehidratacijos ir naktinio apsilankymo tualete riziką.

Jūs neturite miegoti per mažai ar per daug

Dar vienas dalykas: svajonė turi būti ilgalaikė. Nuo septynių iki devynių valandų. Kiekvieną dieną. Ir kaip rodo Pensilvanijos valstijos universitetas, būtent per paskutinė poilsio fazė, kai organizmas išskiria vazopresinąkas neįvyks, jei jo trukmė bus sutrumpinta.

Tačiau būkite atsargūs: per ilgai jį pratęsiant taip pat kyla didesnė prastos rytinės hidratacijos rizika. Ir čia priežastis labai paprasta: miegas per daug valandų, pažymi dr. García, „per daug valandų miegas prisideda prie dehidratacijos, nes laikotarpis, kai negeriate vandens, pailgėja ir prarasti skysčiai nepakeičiami.