Išbandykite šiuos jaukius ir šiltus žiemos gėrimus, kurie taip pat gali padėti numesti svorio

Weight Loss Tips: Try These Cozy & Warm Winter Drinks That Can Also Help You Lose Weight

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Žemiau pateikiame karštų gėrimų sąrašą, kurį galite įtraukti į savo žiemos dietą, kad numestumėte svorio ir pagerintumėte bendrą sveikatą.

Tamsiosios kakavos milteliuose yra mažiau cukraus ir gausu antioksidantų

Kai kurie žieminiai gėrimai gali padėti numesti svorio, kai jie vartojami saikingai, laikantis subalansuotos mitybos ir mankštos. Skaitykite toliau, nes dalinamės karštų gėrimų, kuriuos galite įtraukti į žiemos dietą, kad numestumėte svorio ir pagerintumėte bendrą sveikatą, sąrašą.

10 karštų gėrimų, kuriuos reikia gerti šią žiemą, kad paspartintumėte svorio metimą ir pagerintumėte bendrą sveikatą:

1. Žaliosios arbatos latė

Šis guodžiantis gėrimas gali suteikti jaukumo jausmą, taip pat skatina svorio metimą. Užvirinkite puodelį žaliosios arbatos ir įpilkite šlakelį neriebaus pieno arba migdolų pieno. Taip pat ant viršaus galite pabarstyti cinamono, kad pagerintumėte skonį ir pagerintumėte medžiagų apykaitą.

2. Prieskonių obuolių sidras

Ant viryklės pašildykite puodelį obuolių sidro ir pridėkite aromatinių prieskonių, tokių kaip cinamonas, gvazdikėliai ir muskato riešutas. Dėl šių prieskonių gėrimas ne tik skanus, bet ir turi priešuždegiminių savybių bei gali padėti reguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

3. Karštas citrininis vanduo

Išspauskite pusės citrinos sultis į puodelį karšto vandens. Vanduo su citrina gali pagreitinti medžiagų apykaitą ir padėti virškinimui. Tai taip pat padeda detoksikuoti organizmą ir išlaikyti stiprią imuninę sistemą žiemos mėnesiais.

4. Imbiero ciberžolės arbata

Užplikykite imbiero ir ciberžolės karštame vandenyje, kad gautumėte sveiką ir šildantį gėrimą. Imbieras padeda virškinti ir gali padėti sumažinti pilvo pūtimą ir pykinimą, o ciberžolė turi priešuždegiminių savybių.

5. Šiltas migdolų pienas su prieskoniais

Įkaitinkite šiek tiek migdolų pieno ir pridėkite prieskonių, pavyzdžiui, cinamono ir kardamono. Šis guodžiantis gėrimas yra mažai kaloringas ir gali būti puiki alternatyva kaloringiems karštiems šokoladams ar lattei.

6. Pipirmėčių arbata

Užvirinkite puodelį pipirmėčių arbatos, kad gautumėte raminantį ir gaivų gėrimą. Pipirmėtė padeda gerinti virškinimą ir mažina pilvo pūtimą. Jis taip pat nekaloringas ir juo galima mėgautis be kaltės jausmo.

7. Šiltas medaus vanduo

Į karštą vandenį įpilkite šaukštą žalio medaus, kad gautumėte saldų ir malonų gėrimą. Medus yra žinomas dėl savo imunitetą stiprinančių savybių ir taip pat gali padėti numesti svorio, kai vartojamas saikingai.

8. Moliūgų prieskonių latė

Padarykite savo sveikesnę populiariosios moliūgų prieskonių latte versiją. Moliūgų tyrę, moliūgų prieskonių mišinį ir pasirinktą saldiklį sumaišykite su karšta kava arba migdolų pienu. Šiame gėrime gausu skaidulų ir antioksidantų.

9. Šilta matcha latte

Išplakite matcha miltelius su karštu vandeniu ir įpilkite šiek tiek pieno putų, kad gautumėte guodžiantį ir energijos suteikiantį gėrimą. Matcha yra prisotintas antioksidantais ir gali skatinti svorio metimą, nes skatina medžiagų apykaitą.

10. Karštas šokoladas su tamsios kakavos milteliais

Praleiskite saldžius tirpaus karšto šokolado mišinius ir pasigaminkite patys, sumaišydami karštą pieną su nesaldintais kakavos milteliais ir natūraliu saldikliu, pavyzdžiui, stevija ar medumi. Tamsiosios kakavos milteliuose yra mažiau cukraus ir gausu antioksidantų.

Šie žieminiai gėrimai ne tik padeda numesti svorio, bet ir turi įvairios naudos sveikatai, pavyzdžiui, skatina medžiagų apykaitą, gerina virškinimą, gerina imuninę funkciją, mažina uždegimą ir suteikia komforto bei jaukumo žiemos mėnesiais.

Tačiau vien geriant šiuos gėrimus didelio svorio neteksite. Labai svarbu laikytis visapusiško požiūrio, apimančio subalansuotą mitybą, reguliarų mankštą ir tinkamą hidrataciją. Pasikonsultuokite su sveikatos priežiūros specialistu arba mitybos specialistu, kad sukurtumėte asmeninį planą, pritaikytą jūsų konkretiems poreikiams ir tikslams.