Dažniau vartokite braškes, kad pasiektumėte šiuos privalumus

Consume Strawberries More Often To Achieve These Benefits

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Čia dalijamės naudos sveikatai, kurią gali suteikti braškių vartojimas, sąrašu.

Braškės yra daug maistinių medžiagų turintis maistas, turintis daug naudos sveikatai

Braškės yra ryškiai raudoni, sultingi vaisiai, priklausantys rožių šeimai, žinomi dėl saldaus skonio ir išskirtinio aromato. Jie yra išskirtinai sveiki ir kupini būtinų maistinių medžiagų, tokių kaip vitaminas C, manganas, folio rūgštis ir įvairūs antioksidantai bei polifenoliai. Atsižvelgiant į turtingą maistinių medžiagų profilį ir susijusią naudą sveikatai, reguliarus braškių įtraukimas į savo racioną yra labai rekomenduojama praktika bendrai sveikatai ir gerovei palaikyti. Šiame straipsnyje dalijamės naudos sveikatai, kurią gali suteikti braškių vartojimas, sąrašu.

Štai keletas braškių vartojimo pranašumų sveikatai:

1. Turtingas antioksidantų

Braškėse yra daug antioksidantų, tokių kaip vitaminas C, antocianinai, kvercetinas ir kaempferolis. Antioksidantai neutralizuoja laisvuosius radikalus organizme, mažina oksidacinį stresą ir lėtinių ligų, tokių kaip širdies ligos, vėžys ir neurodegeneraciniai sutrikimai, riziką.

2. Širdies sveikata

Braškėse esantys antioksidantai, skaidulos ir polifenoliai gerina širdies sveikatą mažindami blogojo cholesterolio (MTL) kiekį, gerindami endotelio funkciją ir mažindami kraujospūdį. Reguliarus braškių vartojimas gali padėti sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų, įskaitant širdies priepuolius ir insultus, riziką.

3. Priešuždegiminės savybės

Braškėse yra kvercetino ir vitamino C, kurie turi nuostabų priešuždegiminį poveikį. Uždegimo mažinimas gali padėti sumažinti ligų, tokių kaip artritas, simptomus ir sumažinti lėtinių uždegiminių ligų riziką.

4. Geresnis cukraus kiekio kraujyje reguliavimas

Braškėse esantys polifenoliai padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, didindami jautrumą insulinui. Tai gali būti ypač naudinga žmonėms, sergantiems 2 tipo cukriniu diabetu arba tiems, kuriems yra rizika juo susirgti, nes padeda palaikyti stabilų gliukozės kiekį kraujyje.

5. Sustiprinta imuninė funkcija

Didelis vitamino C kiekis braškėse stiprina imuninę sistemą, skatindamas baltųjų kraujo kūnelių gamybą ir pagerindamas jų funkciją. Stipresnė imuninė sistema reiškia geresnę apsaugą nuo infekcijų ir greitesnį atsigavimą po ligų.

6. Vėžio prevencija

Įrodyta, kad braškėse esantys antioksidantai ir fitochemikalai stabdo vėžinių ląstelių augimą ir mažina navikų susidarymą. Reguliarus braškių vartojimas gali sumažinti tam tikrų vėžio rūšių, tokių kaip krūties, gaubtinės žarnos ir gimdos kaklelio vėžys, riziką.

7. Geresnė virškinimo sveikata

Braškės yra geras maistinių skaidulų šaltinis, kuris padeda virškinti, nes skatina reguliarų tuštinimąsi ir užkerta kelią vidurių užkietėjimui. Sveika virškinimo sistema užtikrina efektyvų maistinių medžiagų įsisavinimą ir atliekų šalinimą, sumažindama virškinimo trakto sutrikimų riziką.

8. Odos sveikata

Didelis vitamino C kiekis braškėse skatina kolageno gamybą, kuris yra būtinas odos elastingumui ir gijimui. Vartojant braškes oda gali būti sveikesnė, labiau spindinti ir gali padėti sumažinti senėjimo požymius, tokius kaip raukšlės ir sausumas.

9. Svorio valdymas

Braškėse yra mažai kalorijų, bet daug skaidulų, todėl ilgiau jaučiatės sotūs ir patenkinti. Braškių įtraukimas į savo racioną gali padėti kontroliuoti svorį, nes sumažina bendrą suvartojamų kalorijų kiekį ir užkerta kelią persivalgymui.

10. Akių sveikata

Antioksidantai, tokie kaip vitaminas C, flavonoidai ir ellaginė rūgštis braškėse, padeda apsaugoti akis nuo oksidacinės pažaidos ir sumažinti su amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos (AMD) ir kataraktos riziką. Reguliarus braškių vartojimas gali padėti išlaikyti gerą regėjimą ir apsaugoti nuo akių ligų, susijusių su senėjimu.

Braškės yra daug maistinių medžiagų turintis maistas, turintis daug naudos sveikatai dėl didelio vitaminų, antioksidantų ir skaidulų kiekio. Įtraukę braškes į savo mitybą, galite palaikyti bendrą sveikatą, apsaugoti nuo lėtinių ligų ir pagerinti fizinę savijautą.