Atsisveikinkite su papilkėjusia oda: 5 mitybos specialistų patvirtinti patarimai, kaip odai spindėti, reikia išbandyti

Atsisveikinkite su papilkėjusia oda: 5 mitybos specialistų patvirtinti patarimai, kaip odai spindėti, reikia išbandyti

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Pripažinkime, kad ir kiek kremo nuo saulės teptumėte, jis negali išspręsti visų jūsų kasdienių odos problemų. Vasara tuoj su mumis atsisveikina, bet karštis mūsų nepagailėjo. Iš visų dalykų labiausiai nukenčia mūsų oda. Karštis ir tarša sukelia keletą problemų, tokių kaip spuogai, įdegis ir pigmentacija. Tačiau laikantis tinkamos mitybos ir mitybos galime pasiekti nepriekaištingą odą iš vidaus. Svarstote, ko reikia jūsų mityboje, kad įgautumėte natūralų švytėjimą? Tada jūs patekote į tinkamą puslapį!

Taip pat skaitykite: Odos sveikata: 5 nuostabūs brokolių privalumai odai, kuriuos reikia žinoti

Mitybos specialistė ir sveikatos trenerė daktarė Vidhi Chawla savo „Instagram“ rankinėje pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame išvardijo 5 būdus, kaip pagerinti odos kokybę per mitybą. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau.

Žiūrėkite visą vaizdo įrašą žemiau:

Štai 5 būdai, kaip pagerinti odą maitinant

1. Valgykite omega-3 riebalų rūgštis

Pasak daktaro Vidhi Chawla, į savo racioną įtraukite turtingų omega-3 riebalų rūgščių šaltinių. Tai padeda išlaikyti odos elastingumą ir drėkinimą, todėl oda tampa natūraliai švytinti. Kai kurie omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai yra linų sėmenys, chia sėklos ir graikiniai riešutai.

2. Įkraukite antioksidantų

Mūsų kūne antioksidantai medžioja laisvuosius radikalus ir užkerta kelią oksidacijos daromai žalai arba ją sumažina. Daktaras Chawla siūlo vartoti uogas, špinatus, pomidorus ir kitus maisto produktus, kuriuose gausu antioksidantų, kad apsaugotumėte odą nuo pažeidimų.

3. Išlik hidratuotas

Kasdien gerkite pakankamai vandens. Vanduo padeda išplauti toksinus iš mūsų kūno ir palaiko hidrataciją šią negailestingą vasarą. Dr. Chawla rekomenduoja visada su savimi turėti daugkartinio naudojimo vandens buteliuką.

4. Vietoj perdirbto cukraus vartokite natūralų cukrų

Natūralus cukrus iš vaisių ir daržovių turi vitaminų, mineralų ir antioksidantų, kurie gali pagerinti jūsų odos būklę. Kita vertus, perdirbtas cukrus gali prisidėti prie uždegimo ir odos problemų, tokių kaip spuogai. Tačiau daktaras Chawla pataria visiškai neatsisakyti perdirbto cukraus; galite juos vartoti vieną ar du kartus per savaitę.

5. Įtraukite vitamino C

Stenkitės į savo racioną įtraukti citrusinių vaisių. Šiuose vaisiuose esantis vitaminas C palaiko kolageno gamybą ir skatina odos gijimą. Braškės, apelsinai ir paprikos yra keletas populiarių pavyzdžių.

Nuotraukų kreditas: iStock

Odai palankios sultys sveikai odai

Kadangi daktaras Vidhi Chawla pabrėžė, kad reikia skirti daugiau dėmesio švytinčiai odai, todėl turime keletą paprastų odai draugiškų sulčių receptų, kurie jums padės. Šie receptai yra pagaminti iš paprastų sandėliuko ingredientų, pripildyti vitaminų ir mineralų ir gali padėti lengviausiu būdu kovoti su vasaros karščiu.

1. Burokėlių sultys

Su vitaminu C, kuris padeda gaminti kolageną, burokėliai garsėja odą atkuriančiomis savybėmis. Be to, jis puikiai valo kraują ir gali padėti pasiekti tolygų odos atspalvį. Visą burokėlių sulčių receptą rasite čia.

2. Agurkų sultys

Traškus ir gaivus agurkas, kuriame gausu maistinių medžiagų, tokių kaip vitaminas K, vitaminas C, magnis, fosforas, riboflavinas, B6, folio rūgštis, geležis ir silicio dioksidas. Dėl šių savybių agurkų sultys yra puikus gėrimas, kad jūsų oda būtų nepriekaištinga ir drėkinama. Visą agurkų sulčių receptą rasite čia.

3. Pomidorų sultys

Pomidorų sultys gali padėti atsikratyti įdegio ir odos spalvos pakitimų bei gydyti spuogus. Be to, jis taip pat gali sutraukti atviras poras ir reguliuoti riebalų sekreciją. Visą pomidorų sulčių receptą rasite čia.

4. Butelis moliūgų ir mėtų sulčių

Žinomas, kad moliūgas išvalo odą iš vidaus, todėl tai puikus gėrimas sprendžiant odos problemas. Paimkite vieną butelį moliūgų kartu su mėtų lapeliais, amla, imbieru ir akmens druska. Sumaišykite juos visus ir nukoškite. Išgerkite iš karto!

5. Kopūstų ir agurkų sultys

Tiek kopūstuose, tiek agurkuose gausu vitaminų C ir K, taip pat antioksidantų, galinčių apsaugoti odą nuo laisvųjų radikalų daromos žalos. Sumaišykite ir nukoškite šiek tiek kopūstų, petražolių ir agurkų. Įdėkite šiek tiek mango, kad gautumėte aštrų skonį. Mėgaukitės šviežiu!

Taip pat skaitykite: 5 nuostabūs būdai, kaip panaudoti obuolių sidro actą gražiai odai