5 priežastys, kodėl saldžiosios bulvės yra puikus žiemos maistas – dalijasi ekspertai

5 priežastys, kodėl saldžiosios bulvės yra puikus žiemos maistas – dalijasi ekspertai

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Atėjo žiema, taigi pats laikas pasimėgauti sveikomis ir spalvingomis daržovėmis. Nuo lapinių žalumynų iki šviežių ir traškių morkų, burokėlių ir tt – galite rinktis iš daugybės pasirinkimų. Bet tai nereiškia, kad ignoruojate senas geras daržoves, pavyzdžiui, bulves. Dabar jums tikriausiai kyla klausimas, kodėl bulvės yra tokios populiarios, atsižvelgiant į tai, kad dėl jos kyla nemažai prieštaravimų? Visi žinome, kad bulvės yra liūdnai pagarsėjusios dėl didelio angliavandenių kiekio. Bet patikėkite mumis, tiesa toli gražu nėra. Bulvės yra kupinos maistinių medžiagų, mažai riebalų, daug vitamino C, taip pat turi skaidulų. Tai pasakius, norėčiau atkreipti jūsų dėmesį į bulvių variantą, kuris yra sezoninis ir sveikesnis vartoti. Taip, mes kalbame apie saldžiąsias bulves, hindi kalba dar vadinamas Shakarkandi

Saldžiosios bulvės: gamtos energijos šaltinis:

Jei norite pasirinkti sveiką maistą, kuris taip pat būtų skanus, siūlau rinktis saldžiąsias bulves. Jie būna įvairių spalvų, tokių kaip oranžinė, balta, raudona, rožinė, violetinė, geltona ir violetinė. Išsiaiškinkime, kodėl saldžiosios bulvės laikomos sveikomis.
Taip pat skaitykite: 7 žiemos svorio metimo su saldžiosiomis bulvėmis receptai, kuriuos turite išbandyti

5 saldžiųjų bulvių nauda sveikatai, kurią turėtumėte žinoti:

1. Maistinių medžiagų tankis:

Saldžiosios bulvės yra maistinė jėga, kurioje yra skaidulų, antioksidantų, vitamino A, vitamino C ir B grupės vitaminų (ypač B6) ir mineralų, įskaitant kalį ir manganą. Dėl angliavandenių kiekio jis taip pat įkrauna energijos.

2. Palankus virškinimui.

Saldžiosios bulvės turi daug skaidulų, kurios padidina ankstyvą sotumo jausmą ir padeda išlaikyti sotumo jausmą. Tirpios ir netirpios saldžiųjų bulvių skaidulos daro jas sveiką žarnyną, gerina virškinimą ir apsaugo nuo vidurių užkietėjimo.

3. Žemas glikemijos indeksas:

Vidutinio dydžio saldžiosios bulvės turi apie 27 g angliavandenių, iš kurių 53 procentai yra krakmolas. Jame yra 80 procentų greitai virškinamo krakmolo, devynių procentų lėto virškinamo ir 11 procentų atsparaus krakmolo. Saldžiųjų bulvių GI svyruoja nuo vidutinio iki didelio. Naudodami virtas saldžiąsias bulves galite užtikrinti nuolatinį energijos srautą, užkirsti kelią spygliams ir išlikti energingiems.

4. Turtingas antioksidantų:

Saldžiosiose bulvėse gausu beta karoteno, kuris yra stiprus antioksidantas ir vitamino A perkusorius. Violetinės ir oranžinės saldžiosios bulvės turi didžiausią antioksidantų, tokių kaip antocianinas, kiekį, o oranžinėje – didžiausią beta karotino kiekį. Šie antioksidantai padeda apsaugoti ląsteles nuo pažeidimų ir stiprina imuninę sistemą.

5. Universalus:

Saldžiosios bulvės gali būti naudojamos įvairiomis formomis, todėl jas lengva įtraukti į savo kasdienį racioną. Nuo chaat iki bulvyčių oro džiovyklėje iki halwa – saldžiųjų bulvių galite gaminti įvairius receptus.

Nors saldžiosios bulvės turi daug maistinių savybių, žiemą vis tiek būtina subalansuoti maistą. Siūlau į savo kasdienį racioną įtraukti įvairius sezoninius vaisius ir daržoves, kartu su nesmulkintais grūdais, pieno produktais ir pan., kad būtų pilnavertis maistas. Tačiau atminkite, kad perteklius nėra naudingas sveikatai. Taigi rinkitės maistą atsargiai ir mėgaukitės visapusiškais privalumais.