10 priežasčių, kodėl imbieras šią žiemą turėtų būti pagrindinė jūsų dietos dalis ir kaip jį vartoti

10 Reasons Why Ginger Should Be A Staple In Your Diet This Winter & How To Consume It

Gyvensena mityba, dietos, judėjimas

Čia mes išsamiai aptariame daugybę jo privalumų ir taip pat dalinamės patarimais, kaip įtraukti imbierą į savo žiemos dietą.

Į įvairius patiekalus, pvz., keptas bulvytes, sriubas, karį ir salotas, pridėkite šviežiai tarkuoto arba griežinėliais pjaustyto imbiero.

Imbieras yra žydintis augalas, kilęs iš Pietryčių Azijos, plačiai žinomas dėl savo gydomųjų ir kulinarinių savybių. Imbiero nauda sveikatai apima jo gebėjimą palengvinti virškinimą, sumažinti pykinimą, malšinti skausmą ir uždegimą, gerinti širdies ir kraujagyslių sveikatą bei stiprinti imuninę sistemą. Skaitykite toliau, nes mes išsamiai aptariame daugybę jo privalumų, taip pat pasidalinkite patarimais, kurie padės imbiero įtraukti į savo mitybą.

10 imbiero naudos sveikatai:

1. Stiprina imuninę sistemą

Imbieras pasižymi stipriomis antimikrobinėmis ir priešuždegiminėmis savybėmis, kurios padeda stiprinti imuninę sistemą, todėl jis tampa atsparesnis žiemos ligoms, tokioms kaip peršalimas ir gripas.

2. Palengvina peršalimo ir gripo simptomus

Imbieras pasižymi natūraliomis dekongestantinėmis savybėmis, kurios gali padėti sumažinti peršalimo ir gripo simptomus, tokius kaip kosulys, gerklės skausmas ir sloga.

3. Ramina virškinimo problemas

Yra žinoma, kad imbieras padeda esant virškinimo problemoms, tokioms kaip virškinimo sutrikimai, pilvo pūtimas ir pykinimas. Tai taip pat gali paskatinti geresnį maistinių medžiagų įsisavinimą iš mūsų vartojamo maisto.

4. Mažina uždegimą

Imbiere esantys gingeroliai turi priešuždegiminį poveikį, kuris gali padėti sumažinti uždegimą organizme, palengvinti sąnarių skausmą ir raumenų skausmą, kuris dažnai paūmėja šaltesniais mėnesiais.

5. Gerina kraujotaką

Imbieras turi savybę sušildyti kūną iš vidaus, gerindamas kraujotaką. Tai gali padėti kovoti su šaltomis rankomis ir kojomis bei išvengti kraujotakos problemų.

6. Palaiko svorio metimą

Nustatyta, kad imbieras padeda numesti svorio, nes skatina medžiagų apykaitą ir mažina apetitą. Jis taip pat gali padėti reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, sumažindamas potraukį nesveikiems užkandžiams žiemą.

7. Malšina mėnesinių skausmus

Imbieras dėl savo priešuždegiminių savybių gali veiksmingai sumažinti mėnesinių skausmą ir mėšlungį. Jis taip pat turi gydomųjų savybių ir gali pagerinti bendrą sveikatą.

8. Stiprina smegenų veiklą

Tyrimai rodo, kad imbieras gali pagerinti pažinimo funkciją ir atmintį, padėti kovoti su žiemos bliuzu ir sezoniniu afektiniu sutrikimu (SAD).

9. Kovoja su kvėpavimo takų infekcijomis

Imbieras tradiciškai buvo naudojamas kvėpavimo takų infekcijoms, tokioms kaip bronchitas ir astma, gydyti, nes jis padeda išvalyti kvėpavimo takus ir sumažinti uždegimą.

10. Apsaugo nuo žiemos alergijos

Imbieras turi natūralių antihistamininių savybių, kurios gali padėti sumažinti žiemos alergijos simptomus, tokius kaip čiaudulys, niežulys ir sloga.

Imbiero įtraukimas į savo mitybą žiemos metu gali suteikti daug naudos sveikatai: stiprinti imunitetą, sklandų virškinimą, o kūną sušilti ir pamaitinti. Dabar pažiūrėkime, kaip galite jį įtraukti į savo dietą.

Štai keletas būdų, kuriais imbierą galima vartoti, kad būtų pasiekta geriausia nauda sveikatai:

  1. Šviežiai tarkuoto arba griežinėliais pjaustyto imbiero pridėjimas prie įvairių patiekalų, pavyzdžiui, keptų bulvyčių, sriubų, kario ir salotų, gali pagerinti skonį ir turėti naudos sveikatai.
  2. Šviežias imbiero skilteles ar imbiero miltelius pamirkius karštame vandenyje, gaunama raminanti, aromatinga imbiero arbata. Jis gali būti vartojamas vieną arba sumaišytas su kitomis žolelėmis, pavyzdžiui, ramunėlėmis ar mėtomis.
  3. Imbiero sulčių išspaudimas maišant arba sutarkuojant imbierą ir nukošimas gali būti koncentruotas imbiero vartojimo būdas. Galima dėti į kokteilius, sultis ar net naudoti kaip marinatą prie mėsos.
  4. Džiovinto imbiero miltelių pridėjimas prie receptų, tokių kaip kepiniai, kokteiliai ar naminiai prieskonių mišiniai, gali būti patogi galimybė įdėti imbiero.

Atminkite, kad individualios sveikatos sąlygos ir imbiero tolerancija gali skirtis, todėl svarbu pradėti nuo mažų kiekių ir stebėti, kaip reaguoja jūsų kūnas.