5 paprasti ir efektyvūs pratimai pilvo liekninimui

5 paprasti pratimai

Greičiausiai jau esate girdėję, kad pilvo sritis yra viena sunkiausiai liekninamų kūno dalių. Daugelis iš mūsų patiria nusivylimą, kai išbandome griežtas dietas ir varginančias treniruotes, tačiau nesulaukiame norimų rezultatų. Laimei, yra specifiniai pratimai, kurie gali padėti pasiekti šią sudėtingą sritį ir suteikti greitų bei matomų rezultatų.

Šie pratimai yra ne tik veiksmingi, bet ir paprasti, dažnai juos galima atlikti namuose be specialios įrangos. Nesvarbu, ar norite numesti pilvo riebalus dėl sveikatos, ar tiesiog jaustis patogiau savo drabužiuose, šie pratimai jums padės. Pasiruošę priimti iššūkį?

1. Pilatės – kelias į plokščią pilvą

Pilatės yra puiki metodika, norint pasiekti plokščią pilvą. Tai švelni fizinė veikla, kuri padeda stiprinti pilvo raumenis ir palaikyti jų sveikatą. Be to, pilatės gerina laikyseną ir lankstumą, kas taip pat prisideda prie plokštesnio pilvo.

Vienas iš efektyviausių pilatės pratimų yra „tiltelis“. Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas ir padėkite rankas palei kūną. Įtempkite pilvo raumenis ir pakelkite klubus į viršų, laikykite kelias sekundes ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite šį pratimą 10-15 kartų.

Taip pat galite išbandyti „valtį“. Atsisėskite ant grindų, sulenkite kelius ir rankas laikykite už galvos. Įtempkite pilvo raumenis, pakelkite viršutinę kūno dalį ir kojas, laikydami kelius sulenktus. Laikykite šią padėtį kelias sekundes ir lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite šį pratimą 10-15 kartų.

Nepamirškite gerti daug vandens kasdien, nes tai padeda pašalinti toksinus, kurie gali sukelti pilvo pūtimą.

2. „Crunch“ – nepakeičiamas pratimas pilvo liekninimui

„Crunch“ pratimai yra labai veiksmingi, norint liekninti pilvą. Jie tonizuoja pilvo sritį ir padeda deginti riebalus. Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas ir padėkite rankas palei kūną. Įtempkite pilvo raumenis, pakelkite galvą ir pečius nuo grindų, pritraukdami smakrą prie kelių. Grįžkite į pradinę padėtį ir kartokite pratimą 10-15 kartų.

3. Šoniniai pilvo raumenys – atsikratykite šoninių riebalų

Šoniniai pilvo raumenys, arba obliquus, yra svarbūs dėl jų vaidmens sukant liemenį ir palaikant pusiausvyrą. Šiems raumenims stiprinti puikiai tinka šoniniai „crunch“ pratimai. Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius, padėkite vieną ranką už galvos, o kitą – ant priešingo šono. Įtempkite pilvo raumenis, pakelkite viršutinę kūno dalį ir suktelkite liemenį į šoną. Lėtai grįžkite į pradinę padėtį ir kartokite pratimą 10-15 kartų.

4. Planas – idealus pratimas pilvo tonizavimui

Planas yra puikus pratimas, norint tonizuoti pilvą. Šis pratimas įtraukia pilvo ir šoninius raumenis, o taip pat stiprina stabilizavimo raumenis, gerina laikyseną ir padeda išvengti traumų. Atsistokite į planą ant alkūnių ir pirštų, laikykite rankas lygiagrečiai kūnui ir šiek tiek nutolusias nuo liemens. Įtempkite pilvo raumenis ir sėdmenis, išlaikykite poziciją 30 sekundžių iki minutės. Pradžioje gali būti sunku, bet svarbu nesustoti, nes šis pratimas labai efektyvus.

5. Plaukimas – geriausias sportas pilvo liekninimui

Plaukimas yra vienas efektyviausių sportų, norint liekninti pilvą. Jis stiprina visus kūno raumenis, įskaitant pilvo raumenis, ir gerina širdies bei plaučių darbą. Norint pasiekti rezultatų, reikia plaukti reguliariai, o ne tik keletą ilgų plaukimų.

Kaip nebekaupti riebalų pilvo srityje?

Pilvo riebalai dažniausiai kaupiasi dėl nesveiko gyvenimo būdo, tokio kaip rūkymas, alkoholis, mažas fizinis aktyvumas ir stresas. Svarbu laikytis sveikos mitybos, turtingos baltymais ir skaidulomis. Kai kurios moterys gali būti ypač jautrios pilvo riebalų kaupimui dėl hormonų pusiausvyros. Rekomenduojama valgyti maisto produktus, kurie padeda deginti riebalus ir reguliariai atlikti pratimus, siekiant plokščio pilvo.