Organizmo valymas aktyviu judėjimu

Organizmo valymas aktyviu judėjimu

2005 Gegužė 04
Fizinis krūvis veikia teigiamai Organizmą galima išvalyti reguliariai (mažiausiai 3 kartus per savaitę, po 30 ir daugiau minučių) ir intensyviai judant: vaikščiojant, bėgiojant, plaukiojant, slidinėjant, važinėjant dviračiu, irkluojant. Tą patį galima pasakyti ir apie jogą.

 

 

Bendrajam organizmo valymui tinka toks pratimas:
- pėdos pastatomos pečių plotyje, lygiagrečiai viena kitai;

- žiūrint tiesiai prieš save, iškvepiama pro nosį, rankos pakeliamos į viršų delnais į priekį;

- sulaikius kvėpavimą, lėtai pasilenkiama į priekį, rankomis pasiekiamos grindys taip, kad mažieji pirštai liestų didžiuosius pėdų pirštus;

-nelenkiant kelių, galva palenkiama tarp rankų, iškvepiama ir, sulaikius kvėpavimą, pabūnama tokioje padėtyje;

- po to, ramiai įkvepiant pro nosį, atsistojama ir lėtai iškvepiant rankos nuleidžiamos žemyn.

Šis pratimas padaromas 1-5 kartus. Jis valo kraują, mažina riebalų sankaupas ant nugaros, padeda gydyti įvairias nugaros, juosmens srities ir pilvo ligas.

Vibrogimnastika gali apsaugoti nuo trombų
Organizmui sunku pašalinti jame susikaupusius medžiagų apykaitos produktus (šlakus). Todėl reikia jam padėti.

Vienas iš efektyvių pagalbos metodų - greitas vaikštinėjimas arba specialūs kūno sukrėtimai, daromi pasistiepiant ir staiga nusileidžiant ant kulnų.

Pasistiepus, kulnai turi nuo grindų pasikelti ne daugiau negu 1 centimetrą.
Tokių sukrėtimų metu veninį kraują pasiekia impulsai, verčiantys tekėti aukštyn. Šiuos pratimus daryti lėtai, ne dažniau negu 1 kartą per sekundę.

Po 30 sukrėtimų reikia 5-10 sekundžių pailsėti.

Rekomenduojama pratimą daryti 3-5 kartus per dieną, po 1 minutę.
Teisingai atliekami pratimai atitinka natūralius bėgimo judesius, todėl visiškai nekenkia stuburo diskams, bet valo organizmą ir apsaugo nuo trombų, dėl kurių gali išsivystyti tromboflebitas ar net infarktas.

Bėgiojimas žvalina
Vaikštinėjant arba bėgiojant iš organizmo pasišalina šlakai, todėl žmogus pasidaro žvalesnis, energingesnis. Bet bėgiojant svarbu kojas statyti ant kulnų (o ne "tipenti" ant pirštų galiukų), kad besikartojantys sukrėtimai sumažintų kojų ir viso organizmo įtampą ir pagreitintų valymo procesus.

Norint būti žvaliems ir sveikiems, reikėtų kasdien bėgioti po 15-20 minučių ir nubėgti maždaug 2-3 kilometrus.