Kaip įveikti norą prisivalgyti prieš naktį

Kaip įveikti norą prisivalgyti prieš naktį

2015 Sau 01
 Kanados dietologijos centro darbuotojai sukūrė specialų kovos su vakariniu persivalgymu kursą. Jeigu 5 dienas kruopščiai laikysitės jų nurodymų, šio įpročio atsikratysite maždaug per 10 dienų.

1-OJI DIENA: sunkiausia pradėti

Visą dieną stenkitės nepersivalgyti: valgykite dažnai, bet negausiai. Nesistenkite visiškai atsisakyti cukraus. Pasak Kanados mokslininkų, nedidelis jo kiekis netgi naudingas. Jeigu anksti pavakarieniavusi suvalgysite saldų desertą, prieš miegą jums bus lengviau ištverti nesmaližiavus. Tad po vakarienės galite suvalgyti porciją nelabai kaloringų ledų, pudingo ar vaisių salotų, gabalėlį neriebaus pyrago ar vaflį, apteptą nelabai saldžia uogiene.

Jei vakare ilsintis ar žiūrint televizorių kils nenugalimas noras ką nors suvalgyti, iš karto nepulkite prie šaldytuvo, bet palūkėkite bent 10 minučių. Įtikinkite save, kad neverta nusileisti savo įgeidžiui, trukdančiam susigrąžinti liekną figūrą.

Ir paskutinis patarimas šiai dienai: raskite žurnale jums patinkančios lieknos moters nuotrauką, iškirpkite ją ir pakabinkite šalia šaldytuvo.

2-OJI DIENA: išmokite sutramdyti apetitą 
 
Jeigu jūs gyvenate viena, niekada nelaikykite namie skanėstų (ledų, pyragaičių) kenkiančių jūsų figūrai. O jei turite vaikų, kuriems tenka juos pirkti, tai parūpinkite sau mažiau kaloringų skanėstų, kurie padės atsispirti pagundai smaližiauti. 
Pavyzdžiui, visada turėkite po ranka nesaldžių mėtinių ledinukų, kurie gerai numalšina alkį.

Vakare, pajutusi norą valgyti, išsivalykite dantis: smegenis pasieks signalas, kad ruošiamasi miegoti, ir alkis išnyks.

Uždekite aromatinę žvakę, skleidžiančią bananų, vyšnių ar obuolių kvapą, padedantį atsikratyti noro smaližiauti.

3-OJI DIENA: pabandykite įveikti nuobodulį

Jeigu jaučiate, kad dažniausiai persivalgote susinervinusi, patyrusi stresą, pagalvokite, kas galėtų padėti jums nusiraminti? Gal nervus gali nuraminti mankšta, pasivaikščiojimas, maloni muzika? Stenkitės kuo greičiau išspręsti savo problemas, išsiaiškinti konfliktines situacijas, kad nereikėtų vienumoje širsti ir kimšti kaloringą maistą.

Kamuojama nerimo pagulėkite šiltoje aromatingoje vonioje, pasilepinkite. Jeigu vis dar sunku ištverti nevalgius, pasvajokite, kaip atrodysite suliesėjusi.

Klausydama ritmiškos muzikos, energingai pašokite. Kaipmat pasijusite lankstesnė, lengvesnė ir nebenorėsite figūrą gadinančių skanėstų.
Prisiminkite, ką per dieną suvalgėte ir išgėrėte, ir suskaičiuokite kalorijas. Jei norite suliesėti, turite pasitenkinti 1500 kcal.

4-OJI DIENA: kuo toliau nuo pagundos

Nežiūrėkite reklaminių juostų, gundančių suvalgyti vienokį ar kitokį skanėstą ir nestebėkite nuobodžių televizijos laidų. Užuot sėdėjusi prieš televizorių, verčiau nudirbkite kokį nors ilgai atidėliotą namų ruošos darbelį, paskaitykite knygą ar panaršykite internete.

Raskite malonų užsiėmimą, kuris jus trauktų labiau negu šaldytuvas, ir kiekvieną vakarą skirkite jam laiko.

5-OJI DIENA: laikykitės taisyklių

Tikriausiai jaučiate, kad kasdien darosi vis lengviau galynėtis su savo apetitu? Dar po keleto dienų jūs būsite galutinai jį nugalėjusi.
O kad būtų lengviau ištverti likusias dienas, nepažeiskite 3 svarbiausių taisyklių: kiekvieną rytą sočiai papusryčiaukite, dieną valgykite dažnai, bet negausiai, o vakarais valgykite nekaloringą maistą. Galite suvalgyti truputį nekaloringo deserto.

Atpratusi vakarais persivalgyti, jūs ne tik sulieknėsite, bet ir pagražėsite, pasidarysite sveikesnė.